Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Poorten Naar De Hemel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Poorten Naar De Hemel

Diepe buiging....

Comment

Fotografie op z'n best, en het verhaal er bij laat zien hoe creatief je er mee omgaat.
      Dit is meer dan een instelling van de camera , dit is ook het juiste gevoel, voor de juiste situatie en weten hoe je er mee om moet gaan. dit is kunst.
      Prachtig.

Comment

Dank voor alle reacties!

Oorspronkelijk geplaatst door vvbelleg Bekijk bericht
        (toch tussen haakjes: mij ergert het enorm dat mensen op die bogen klimmen, erosie door mensenhanden en voeten vind ik niet kunnen)
        De regels van de parken in Utah zijn wat dat betreft heel duidelijk - je mag wel onder de bogen lopen of staan, maar nooit erop.

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Top opname.. Als je alle werken naast elkaar legt dan vraag ik mezelf af....waar ben ik mee bezig.
        Pascal - het is mijn werk. Het is dus logisch dat mijn foto's zo nu en dan beter zijn dan die van een amateur. Anders had ik er uiteraard ook nooit mijn werk van kunnen maken. Het betekent ook dat ik veel meer dagen per jaar aan het fotograferen ben en dus veel meer mogelijkheden heb. Wees dus niet te kritisch op jezelf. Het belangrijkste is dat je er zelf plezier aan beleeft. En als je het ook belangrijk vindt dat anderen je werk mooi vinden, dan moet je goed analyseren wat 'men' mooi vindt en daar ook rekening mee houden. Wat dat betreft zijn dit soort fora perfect - veel verschillende meningen, veel feedback waar je wat mee kunt doen. Of niet.
        Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

Comment

Dit vind ik nu heel goed omschreven !

Je fotografeert voor jezelf, vooral om er plezier aan te beleven, volgens jouw eigen smaak en stijl.
          Dit hoeft niet ieders smaak te zijn, maar dan moet je ook kunnen aanvaarden dat jouw werk niet echt gewaardeerd wordt.

Wil je dat wel, dan kan je inderdaad rekening houden met meningen en kritieken, en ook smaken...

Maar je mag jezelf uiteraard niet wegcijferen door enkel te doen wat anderen mooi vinden. Je moet er zelf 100% blijven achter staan natuurlijk.
          Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk bericht
          ...Het belangrijkste is dat je er zelf plezier aan beleeft. En als je het ook belangrijk vindt dat anderen je werk mooi vinden, dan moet je goed analyseren wat 'men' mooi vindt en daar ook rekening mee houden. Wat dat betreft zijn dit soort fora perfect - veel verschillende meningen, veel feedback waar je wat mee kunt doen. Of niet.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

Comment

Ik had deze gemist en 'k ben blij dat ik hem toch nog ontdekt heb.
            't Is echt genieten
            vriendelijke groeten, Kurt
            Mijn foto's
            Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

Bijzonder...as usual.
              My Website : http://www.ineedair.org
              Music / Painting / Motion Graphics / Image
              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Dank voor alle reacties!

De regels van de parken in Utah zijn wat dat betreft heel duidelijk - je mag wel onder de bogen lopen of staan, maar nooit erop.

Pascal - het is mijn werk. Het is dus logisch dat mijn foto's zo nu en dan beter zijn dan die van een amateur. Anders had ik er uiteraard ook nooit mijn werk van kunnen maken. Het betekent ook dat ik veel meer dagen per jaar aan het fotograferen ben en dus veel meer mogelijkheden heb. Wees dus niet te kritisch op jezelf. Het belangrijkste is dat je er zelf plezier aan beleeft. En als je het ook belangrijk vindt dat anderen je werk mooi vinden, dan moet je goed analyseren wat 'men' mooi vindt en daar ook rekening mee houden. Wat dat betreft zijn dit soort fora perfect - veel verschillende meningen, veel feedback waar je wat mee kunt doen. Of niet.
                allereerst mijn bewondering voor de foto.
                Vind dit in het bijzonder een leuke discussie omdat ik ooit hoop het niveau van Pascall en Danny te evenaren en nu zie dat pascall dat met jou vergelijk. zo zie je maar dat je altijd onhoog kijkt en bijna nooit naar beneden.
                ik heb helaas weinig fantasie en vraag me dus vaak af hoe een onderwerp anders in beeld te brengen dan gebruikelijk.
                Neemt niet weg dat ik van dit soort opnamen erg kan genieten.
                @pascalle , reageer niet vaak op foto,s omdat ik daar weinig zinnigs over kan vertellen maar geniet wel van je foto's
                Er zijn er een paar die uitschieten qua foto's en dat blijft toch genieten
                gr
                willem

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
                  Zonder woorden
                  zeker en vast !!!
                  groetjes Ingrid

Comment

Dank voor alle reacties!

Uiteraard..
                    Maar je ziet toch wel duidelijk het verschil en ze zijn van zulk hoog niveau..... Ik weet ook zelf dat ik zonder plezier te hebben aan de fotografie ik al lang gestopt was met fotografie.
                    Voor mij is het in de eerste plaats belangrijk om mijn eigen streek op de kaart te zetten en de mensen te laten zien wat ons Limburg te beiden heeft.Daarbij komt nog eens dat ik extra op zoek moet gaan naar die speciale plaatjes wat voor mij weer telkens een uitdaging is. De natur is mijn thuis en soms droom ik wel eens om verder te gaan dan in mijn omgeving alleen maar het komt er maar niet van door omstandigheden. Ik vind zelf ook wel dat ik toch redelijk in mijn opzet slaag en ben er de mensen hier op BD dankbaar voor.
                    Ik blijf in ieder geval verder gaan en elke dag nieuwe zaken mee te pikken.
                    Hoe mooie zou het zijn om met eens als die toppers hier af te spreken en dan de koppen eens bijeen te steken want geloof mij....we zijn de levensgenieters van de bovenste plank wanneer anderen hun leven voorbij slapen...
                    Enne laar die wereld platen maar komen Marsel want ze zijn om van te watertanden...en wie weet...Misschien vroeg of laat komen we elkaar eens ooit tegen
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w-degraaf Bekijk bericht
                      allereerst mijn bewondering voor de foto.
                      Vind dit in het bijzonder een leuke discussie omdat ik ooit hoop het niveau van Pascall en Danny te evenaren en nu zie dat pascall dat met jou vergelijk. zo zie je maar dat je altijd onhoog kijkt en bijna nooit naar beneden.
                      ik heb helaas weinig fantasie en vraag me dus vaak af hoe een onderwerp anders in beeld te brengen dan gebruikelijk.
                      Neemt niet weg dat ik van dit soort opnamen erg kan genieten.
                      @pascalle , reageer niet vaak op foto,s omdat ik daar weinig zinnigs over kan vertellen maar geniet wel van je foto's
                      Er zijn er een paar die uitschieten qua foto's en dat blijft toch genieten
                      gr
                      willem
                      In alle bescheidenheid Willem...Toch bedankt
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Gratzzz met je HOF !!

Groetjes,
                        Bart

Comment

Deze had ik zeer zeker verwacht.
                          Proficiat hoor.
                          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                          MIJN WEBSITE

Comment

Een klasseplaat in de HOF, verwacht maar daarom niet minder verdiend. Gefeliciteerd Marsel
                            vriendelijke groeten, Kurt
                            Mijn foto's
                            Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

Proficiat met je HOF !

Comment

samn met die van Danny ongetwijfeld de twee beste foto's in landschappen van deze week. Dient het gezegd dat dit verdiend is?
                                Proficiat marsel!!
                                facebook

500px

Comment

Working...
                                X