Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
+1, en ook het omgekeerde is waar... Je hoeft geen PRO te zijn om dit niveau te halen
Jullie hebben beiden gelijk !
Met mijn 'echte pro' bedoelde ik eigenlijk 'echte kenner'; maar jullie weten wel wat ik bedoel, vermoed ik.
Het blijft een topplaat hé
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Top opname.. Als je alle werken naast elkaar legt dan vraag ik mezelf af....waar ben ik mee bezig.
En maak een besluit.
Een goeie gitarist kan wel een solo spelen maar komt het aan bij de mensen? Nee dus..en dan bedoel ik mezelf uiteraard...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Top opname.. Als je alle werken naast elkaar legt dan vraag ik mezelf af....waar ben ik mee bezig.
En maak een besluit.
Een goeie gitarist kan wel een solo spelen maar komt het aan bij de mensen? Nee dus..en dan bedoel ik mezelf uiteraard...
niet twijfelen aan jezelf hoor Pascal ,je hebt al duidelijk bewezen dat je een goed landschapsfotograaf bent ,en je hebt al supermooie beelden in je portfolio staan ,we hebben hier natuurlijk niet de mogelijkheden als in streken zoals deze ver van ons bed ,en zijn wat beperkter in het zoeken van locatie's ,maar miss is dit juist de uitdaging ,uit ons klein maar mooi natuurtje de mooiste beelden te halen !onze zonsopgangen en zonsondergangen kunnen soms ook zo prachtig zijn en het is dichtbij
en ik hoor heel graag gitaarmuziek ,mijn idool was en is Jimi Hendrix en als die solo begon te spelen dan smelte ik anderen liepen er van weg
Comment