Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Aan de ene kant geeft het alles weg van een naturelleke...
Maar de het gevoel van de blend ligt nogal sterk in deze foto. (De overgang van horizon -> lucht / de 'onnatuurlijke' overgang van kleuren / veel vlekken/flares rond de zon / banding & ruis in de lucht / ... )
Ik denk dat je hier de limieten teveel gepushed hebt, dat het niet meer voor een naturelleke kan doorgaan.
De compositie vind ik wel lekker wegkijken. Elementen staan op een interessante plaats!
Aan diegenen die twijfelen aan de opname......het is toch wel een "naturelleke" hoor, enkel een klein beetje opgelicht, wel een diafragma van 25 en een belichtingstijd van 0.025s.
Gr.
Danny
compo is goed, kleur zit goed, maar wat me beetje stoort is die grote mast in het beeld en de "banding" van de lucht, wolken zijn ook niet zo mooi bewerkt geweest.
maw, opname is prima, bewerking minder, maar er zit meer in, mss een tweede poging proberen?
Compo is mooi, mag wat aangescherpt worden maar dat is makkelijk te verhelpen. De kleuren loop ik -in tegenstelling to hierboven- niet warm van, ik zou toch meer een oranje gloed verwachten en dit lijkt me persoonlijk iets te geel/groen
Comment