Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moon and stars

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Moon and stars

    update
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #17
      Re: Moon and stars

      Knap en ongewoon !!
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #18
        Re: Moon and stars

        De up is af !
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment


        • #19
          Re: Moon and stars

          Vind de maan gewoon meer op een zon lijken....
          Maar voor de rest mooi gedaan.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #20
            Re: Moon and stars

            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            Vind de maan gewoon meer op een zon lijken....
            Maar voor de rest mooi gedaan.
            Ja ik weet het, maar het wel degelijk de maan
            Na 50 sec word het een zon hé
            Photography is a way to see the world in detail.
            Fotograaf op rust

            Comment


            • #21
              Re: Moon and stars

              Knappe update, die maan is een beetje fel ja, toch mooi
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #22
                Re: Moon and stars

                Heel mooie plaat . Update is beter maar het laat de lichte flare wel iets meer opvallen.
                D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
                500px FaceBook

                Comment


                • #23
                  Re: Moon and stars

                  Knappe foto met mooie kleuren
                  Groeten!

                  500px / Facebook

                  Comment


                  • #24
                    Re: Moon and stars

                    Toch een mooie hoor, zelfs met de tekst, is toch zeer stijlvol voor mij.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Moon and stars

                      Ik ga voor de versie zonder tekst. Verder vind ik het wel een mooi plaatje. Het oplichten van de voorgrond met een zaklamp vind ik goed gevonden! De lucht vind ik toch wat leeg, de kleine hoeveelheid stipjes door de sterren vind ik net wat te weinig aanwezig om de lucht interessant genoeg te vinden. Nu voelt het daardoor toch als "loze" ruimte.
                      WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

                      Comment


                      • #26
                        Re: Moon and stars

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
                        De lucht vind ik toch wat leeg, de kleine hoeveelheid stipjes door de sterren vind ik net wat te weinig aanwezig om de lucht interessant genoeg te vinden. Nu voelt het daardoor toch als "loze" ruimte.
                        Lijkt me niet meer dan logisch met al dat maanlicht. Daarbij staan er meer sterren dan zichtbaar zijn met het blote oog. Zelfs het asterisme 'the coathanger' zie je op de foto.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Moon and stars

                          Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                          Lijkt me niet meer dan logisch met al dat maanlicht. Daarbij staan er meer sterren dan zichtbaar zijn met het blote oog. Zelfs het asterisme 'the coathanger' zie je op de foto.
                          Dit is zo, normaal gebruiken ze nooit de maan in de compositie, ik heb het hier wel eens gedaan, Had ik nu een gemaakt zonder de maan erop, dus met de situatie, een uur of twee ongeveer na zonsondergang en voor dat de maan opkomt, dan had ik meer sterren, de maan zorgt ervoor dat er sterren "verdwijnen". Ik had voor de maan "correct" te hebben nog een apparte kunnen maken, maar dan had ik nogaltijd de flare er rond dus heb ik hem maar zo gelaten. vond het uiteindelijk wel iets hebben. Volgende keer ga ik er nog eens meer tijd insteken om beter te maken en een andere betere locatie zoeken.
                          Photography is a way to see the world in detail.
                          Fotograaf op rust

                          Comment


                          • #28
                            Re: Moon and stars

                            Ik vind het een prachtige foto en hoop dat de mijne ook ooit zo mooi zullen zijn!
                            Waar kan je lezen over welke belichtingstijd je moet gebruiken?

                            Comment


                            • #29
                              Re: Moon and stars

                              Oorspronkelijk geplaatst door burrid Bekijk bericht
                              Ik vind het een prachtige foto en hoop dat de mijne ook ooit zo mooi zullen zijn!
                              Waar kan je lezen over welke belichtingstijd je moet gebruiken?
                              Voor zo'n stilstaande sterren moet je je brandpuntafstand delen door 600. de uitkomst is het aantal seconden. dus bv: 18mm delen door 600 is 30 sec.
                              Photography is a way to see the world in detail.
                              Fotograaf op rust

                              Comment


                              • #30
                                Re: Moon and stars

                                Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                                Lijkt me niet meer dan logisch met al dat maanlicht. Daarbij staan er meer sterren dan zichtbaar zijn met het blote oog. Zelfs het asterisme 'the coathanger' zie je op de foto.
                                Dan zijn er toch nog andere opties om het beeld nog wat interessanter te maken? Wachten bijvoorbeeld tot er een mooie wolk boven door het beeld schuift, of anders een moment kiezen waar de maan minder vol is en langere belichtingen mogelijk zijn.
                                WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

                                Comment

                                Working...
                                X