Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Elsenborn
Collapse
X
-
-
Re: Elsenborn
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtOei...
Comment
-
Bij silhouetten vind ik het altijd belangrijk dat de vorm ervan goed te onderscheiden is. In dit geval is de vorm van het bosje gewoon niet sterk genoeg. Het helpt ook zeker niet dat het bosje tegen de rand plakt. Wel vind ik het lage standpunt goed gezien.
Comment
-
-
Silhouet is niets mis mee en de kleuren van de lucht ook niet (al licht het gras wat vreemd blauw op). De compo mist echter wat spanning om het een goede plaat te maken.
Comment
-
Kan me met bovenstaande reacties wel verzoenen.
Had die boom nu alleenstaand geweest, denk ik dat het er veel beter zou uitzien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lyrthut Bekijk berichtZo'n silhouet maken is niet moeilijk - het wordt pas interessant als je er nog detail en structuur kan insteken, hoe weinig ook. Dat mis ik hier toch. De compositie is ook niet verrassend genoeg om het door de vingers te zien.
Wat is een silhouet? Voor zover ik weet zit er nooit stuctuur en/of detail in een silhouet. KLIKHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtWat is een silhouet? Voor zover ik weet zit er nooit stuctuur en/of detail in een silhouet.
het gras neemt erg veel plaats in beslag en dat is zo goed als een zwart vlak.
ik zie daar liever detail in, anders ben je snel uitgekeken op het plaatje.
mijn mening
Comment
Comment