Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik wil de pret niet bederven, maar er mag hier maar 1 foto per dag in dit subforum gepost worden. Voor mij geen probleem, het mochten er zelfs 10 zijn van dit kaliber !
Mijn fout. Ik zit in Afrika en ben alle besef van tijd kwijt. Maar ik ga ervan uit dat die regel bedacht is om te voorkomen dat mensen de forums volplempen met foto's. Ik denk dat men daar in mijn geval niet al te angstig voor hoeft te zijn.
weeral prachtig, mooie kleuren, simpele mooie compo.
ookal is het al veel gefotografeerd, ik blijf deze toch heel erg mooi vinden en de kleuren geven hier toch wel iets verfrissends aan de foto. voor mij een van de beste die ik al gezien heb van die locatie.
Dat hoor ik vrij vaak, maar het klopt niet helemaal. Gemiddeld komen hier misschien 50 bezoekers per dag. Meestal is het veel minder, zelden komen er meer dan 100. Vergelijk dat met de Veluwe in Nederland, of het Hallerbos in België, en het verschil is duidelijk.
Het 'probleem' van deze locatie is dat het zo bizar en surrealistisch is, dat de foto's altijd enorm opvallen - niets lijkt immers op deze plek. De beelden die hier geschoten worden zijn ook steevast zeer helder en grafisch, ook dat draagt daaraan bij.
Deze foto had ik helemaal gemist, totdat ik "deadvlei" intikte in de zoekfunctie... Fraaie plaat weer Marsel! Ik geloof dat we elkaar daar net gemist hebben (ik was er rond 8 mei)
Qua licht, kleur en diepte vind ik de foto echt top. Ik worstel een tikkie met de compositie, vooral door de bomen die krap op elkaar staan icm. de vrij grote hoeveelheid ruimte rechts. Ik lees dat je al flink wat moeite hebt gestoken in zoeken van een goed standpunt, dus wellicht was er niet veel meer uit te halen -en slecht is het ook zéker niet- maar het oogt toch niet helemaal optimaal.
Comment