Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Iedereen bedankt voor de toffe reakties
Die muggenbeten...het was niet om te lachen want ik reageerde in een vorm van allergie; met huidirritaties en knobbels op armen en in mijn hals...en die jeuk
Volgende macroshoot, extra vroeg vertrekken en extra insmeren met antimuggeprodukt + op tijd ophoepelen....
Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van OostenBekijk bericht
Fraaie plaat. Moest gelijk denken aan een foto van Ian Plant, geschoten in Yellowstone. Ook in jouw geval zou ik een verticale versie prefereren.
Klopt Marsel
Door de macroshoot beschikte ik eigenlijk niet over het juiste materiaal: een 200 micro is nu niet bepaald bedoeld voor landschap, vandaar snel een 'landscape-versie'
Alvast bedankt voor je reaktie
Ik kan snappen dat er voor landscape gekozen is omwille van de compositie, maar toch niet omwille van het feit dat dit een 200mm (al dan niet macrolens) is ? Daar kun je toch even goed portrait mee schieten ?
Of is het een Nikon misschien ?? LOL (graptje he )
Oorspronkelijk geplaatst door Roland CuypersBekijk bericht
Klopt Marsel
Door de macroshoot beschikte ik eigenlijk niet over het juiste materiaal: een 200 micro is nu niet bepaald bedoeld voor landschap, vandaar snel een 'landscape-versie'
Alvast bedankt voor je reaktie
Ik kan snappen dat er voor landscape gekozen is omwille van de compositie, maar toch niet omwille van het feit dat dit een 200mm (al dan niet macrolens) is ? Daar kun je toch even goed portrait mee schieten ?
Of is het een Nikon misschien ?? LOL (graptje he )
Je moet eens proberen om met een 200 micro portretjes te maken...als er een zwerm muggen rond je hoofd hangt en met tientallen gelijk je doping toedienen...LOL
Last edited by Roland Cuypers; 6 juni 2012, 15:04.
Reden: foutje
Je moet eens proberen om met een 200 micro portretjes te maken...als er een zwerm muggen rond je hoofd hangt en met tientallen gelijk je doping toedienen...LOL
Comment