Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wat ik bedoelde, is dat je je niet moet inhouden om fellere kleurtjes te gebruiken omwille van "onze" comments, en dat je dus gerust jouw eigen ding moet doen.
ik vind de update trouwens te donker, en niet beter dan het origineel. Ik zou gewoon iets meer contrast + scherpte gestoken hebben...
Kleurtjes waren meer dan OK (imho)
ik vind de update trouwens te donker, en niet beter dan het origineel. Ik zou gewoon iets meer contrast + scherpte gestoken hebben...
Kleurtjes waren meer dan OK (imho)
Ik ga hem vanavond nog eens herbekijken. Er zijn er nu al een aantal dagen over gegaan, dat maakt het beoordelen wat gemakkelijker vind ik.
Zonet tweede update geplaatst. Hier aan de helderheid niets gedaan. Enkel het contrast (en tevens ook de kleuren) werden aangepast. Persoonlijk vind ik deze laatste wel de beste, jullie?
Mocht je ze niet onder elkaar zien zou je waarschijnlijk nooit opmerken dat er een verschil is, maar, onder elkaar geplaatst blijf ik toch voor het origineel gaan omdat de rotsen in de update mij iets te warm aanvoelen.
Comment