Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Escalles bij valavond..
Collapse
X
-
-
Re: Escalles bij valavond..
Prachtige foto. Ijzersterke compo, en heel mooi warm avondlicht.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
-
Prachtig compo, maar ietsje te helder en ietsje meer contrast maakt die foto af.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Heel mooie compo en warm, zacht licht !
Sterk !
Ik volg RF wel dat de foto toch een beetje aan crisp ontbreekt. Het was zacht licht, dus het mag niet te hard worden. Een tikkeltje meer contrast en verscherpting en ik denk dat hij af is.
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtPrachtig compo, maar ietsje te helder en ietsje meer contrast maakt die foto af.
Grtz, RF
Comment
-
Mooi licht en verzorgde compositie
Comment
-
-
-
Het blijft daar een mooie locatie en goed het licht gevangen Dries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddbokeJullie kunnen gelijk hebben hoor wat de helderheid betreft! Bij deze een update met halve stop minder en nog een lichte s-curve. De kleuren tonen hierdoor ook wat feller.
Weet niet als dat nog gepermitteerd was?
Doe vooral je eigen ding, man !
Comment
-
-
Niet kwaad bedoelt hoor Danny. Door de aanpassingen die ik deed werden ook de kleuren wat feller. Terwijl ik die bij het origineel al goed vond. Het zou wat prutsen worden om dies terug gelijk te krijgen. Daarmee de vraag of ze niet te fel zijn..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddbokeNiet kwaad bedoelt hoor Danny. Door de aanpassingen die ik deed werden ook de kleuren wat feller. Terwijl ik die bij het origineel al goed vond. Het zou wat prutsen worden om dies terug gelijk te krijgen. Daarmee de vraag of ze niet te fel zijn..
Comment
Comment