Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Moeraki Boulders at sunset
Collapse
X
-
-
-
-
Re: Moeraki Boulders at sunset
Om eerlijk te zijn... ik vind ze niet zo super. Misschien is het de drukke compositie.
In gedachten zie ik een minimalistische setting van alleen de boulders en de zee die in een spitsvondige lijn naar de horizon lopen met een extreem lange sluitertijd
Of verstoor ik nu de "dama-foto-gedachte"?
Comment
-
-
Spijtig dat de kust (de bergen (of hoe noemt men dat?), niet het strand) het zwaartepunt iets te veel de linkse kant trekt.
Maar voor de rest, prachtig. Ik zou willen dat ik het ook kon...
Groeten,
Geert
Comment
-
zou deze opname links en rechts wel vast willen pakken en dan uiteen trekken.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Bouk, ik zal er eentje uitrekken, en morgen post ik die dan speciaal voor jou !
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtzou deze opname links en rechts wel vast willen pakken en dan uiteen trekken.
grt,bouk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtOm eerlijk te zijn... ik vind ze niet zo super. Misschien is het de drukke compositie.
In gedachten zie ik een minimalistische setting van alleen de boulders en de zee die in een spitsvondige lijn naar de horizon lopen met een extreem lange sluitertijd
Of verstoor ik nu de "dama-foto-gedachte"?
Comment
-
Zowieso mooie foto met mooie compo! ...zou er zelf heel blij mee zijn
Maar ik ga eens streng zijn voor je Danny
Het kan aan m'n scherm liggen maar vind de lucht er net iets over ivm het landschap zelf. Het landschap is zacht van kleur terwijl de lucht vrij gesatureerd is.
gezien je hem gaat posten ben ik trouwens ook wel benieuwd naar de landscape versie.
Comment
-
Ge kunt nie streng genoeg zijn ! Me like !!
De landscape zal inderdaad anders zijn...
Ik denk dat het door de flou in het water komt... door de beweging worden de kleuren gemengd, en zacht, wazig weergegeven.
Als je eens alleen naar de boulders kijkt, heb je dan nog dezelfde mening ?
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtZowieso mooie foto met mooie compo! ...zou er zelf heel blij mee zijn
Maar ik ga eens streng zijn voor je Danny
Het kan aan m'n scherm liggen maar vind de lucht er net iets over ivm het landschap zelf. Het landschap is zacht van kleur terwijl de lucht vrij gesatureerd is.
gezien je hem gaat posten ben ik trouwens ook wel benieuwd naar de landscape versie.
Comment
-
Had er vandaag al 3x 5min zitten naar kijken en mijn conclusie was idd ook dat ik de voorgrond zacht vond omv het water (which i like btw). Maar aangezien dit water een vrij groot gedeelte uitmaakt van de voorgrond, komt de voorgrond in zijn geheel "zacht" over (zelfs al hebben de boulders en berger een hoger contrast), en de lucht contrasteert daar naar mijn gevoel iets te fel mee...Denk ook dat dit geen gemakkelijk shot was om alles in balans te krijgen...
en ja...de gustibus...
Comment
Comment