Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moeraki Boulders at sunset

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Moeraki Boulders at sunset

    Mooie opname, knappe sluitertijd die ik wel graag zie. Het fel geel in de lucht is een kwestie van smaak, en iets wat jij wel vaker doet in je foto's. Enkel de compo vind ik wat zwaar aan de linkerkant, mede omdat de boulder nogal dicht tegen het kader staat.
    Maar goed, 't is weer commentaar naar niveau van de fotograaf hé....
    D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
    500px FaceBook

    Comment


    • #17
      Re: Moeraki Boulders at sunset

      Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
      Mooie opname, knappe sluitertijd die ik wel graag zie. Het fel geel in de lucht is een kwestie van smaak, en iets wat jij wel vaker doet in je foto's. Enkel de compo vind ik wat zwaar aan de linkerkant, mede omdat de boulder nogal dicht tegen het kader staat.
      Maar goed, 't is weer commentaar naar niveau van de fotograaf hé....
      Het is een waarheid als een koe...

      Danny we zijn nu toch bezig he..maar vind je dat gele ook niet wat overdreven?
      Allez das wat ik zie toch..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #18
        Re: Moeraki Boulders at sunset

        Dit is wel typisch zo`n foto dat je gelijk ziet dat die van dama is.
        Vind hem zeer mooi, het geel vind ik er ook over heen.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #19
          Re: Moeraki Boulders at sunset

          Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
          Mooie opname, knappe sluitertijd die ik wel graag zie. Het fel geel in de lucht is een kwestie van smaak, en iets wat jij wel vaker doet in je foto's. Enkel de compo vind ik wat zwaar aan de linkerkant, mede omdat de boulder nogal dicht tegen het kader staat.
          Hier kan ik me volledig in vinden. Zeker een foto die onmiddellijk herkend wordt als een 'Dama-foto', maar de compo vind ik deze keer iets minder.
          Over het geel in de lucht ga ik me niet uitspreken: is sowieso ook een kwestie van smaak en ik heb er geen idee van hoe het er in werkelijkheid uit zag.
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

          Comment


          • #20
            Re: Moeraki Boulders at sunset

            Een bijna buitenaards landschap!
            Persoonlijk vind ik de compo heel goed, met die denkbeekldige schuine lijn die je kan trekken van steen naar steen, met linksachter/midden als achtergrondfigurant dat gebergte. Kleuren en lucht/wolken ook heel mooi.


            Walter
            D850

            Comment

            Working...
            X