Een oude huis op het eilandje Benbecula die wel nog bewoond is. (Enkele verlaten huizen heb ik bij architectuur geplaatst.)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het Huisje Daarboven
Collapse
X
-
Het Huisje Daarboven
vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----Labels: Geen
-
-
Re: Het Huisje Daarboven
Mooi huisje met mooie wolken, maar weer de rare kleuren bovenaan...
Ik denk niet dat je al op mijn reacties daaromtrent gereageerd hebt, dus het blijft mij een raadsel wat het juist is...
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met overdreven saturatie optrekken, maar het blijft gissen uiteraard...
-
Prachtige compo welke je ogen mooi naar het huisje brengt.
Erg mooi.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtMooi huisje met mooie wolken, maar weer de rare kleuren bovenaan...
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met overdreven saturatie optrekken, maar het blijft gissen uiteraard...
indien Helen de bewerking doet in Lightroom 4 denk ik dat de oorzaak bij het teveel optrekken vd clarity ligt ; deze reageert veel gevoeliger dan in LR3 .
ook de grassen en boom vertonen die vreemde contrasten .
Comment
-
Buiten de roze schijn in de wolken vind ik het wel een mooie compo en het gebruik van licht-donker helpt de blik mooi begeleiden langs de prikkeldraad naar het onderwerp
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichtIk vind deze prachtig Helen.
Comment
Comment