Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Mooi huisje met mooie wolken, maar weer de rare kleuren bovenaan...
Ik denk niet dat je al op mijn reacties daaromtrent gereageerd hebt, dus het blijft mij een raadsel wat het juist is...
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met overdreven saturatie optrekken, maar het blijft gissen uiteraard...
Mooi huisje met mooie wolken, maar weer de rare kleuren bovenaan...
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met overdreven saturatie optrekken, maar het blijft gissen uiteraard...
indien Helen de bewerking doet in Lightroom 4 denk ik dat de oorzaak bij het teveel optrekken vd clarity ligt ; deze reageert veel gevoeliger dan in LR3 .
ook de grassen en boom vertonen die vreemde contrasten .
Buiten de roze schijn in de wolken vind ik het wel een mooie compo en het gebruik van licht-donker helpt de blik mooi begeleiden langs de prikkeldraad naar het onderwerp
Comment