Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Icebergs on Lake Tasman

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Icebergs on Lake Tasman

    Bedankt voor de reacties, en de eerlijke kritieken

    Ik heb de foto nog eens herbekeken, en de onderzijde iets donkerder afgewerkt.
    Nu ik beide naast (onder ) elkaar zie, is er duidelijk toch iets misgelopen met de eerste versie.

    De compositie van de portrait achter die link is wel beter, maar ik vond in deze foto de ijsberg zelf, de vorm, de structuur, de kleuren en het contrast met die donkere bergwand achteraan sterker, waardoor deze dus gepost werd.

    Ik ga de portret nu niet meer posten, jullie hebben hem gezien he

    Hopelijk is de update toch iets beter ?
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #17
      Re: Icebergs on Lake Tasman

      Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
      Bedankt voor de reacties, en de eerlijke kritieken

      Ik heb de foto nog eens herbekeken, en de onderzijde iets donkerder afgewerkt.
      Nu ik beide naast (onder ) elkaar zie, is er duidelijk toch iets misgelopen met de eerste versie.

      De compositie van de portrait achter die link is wel beter, maar ik vond in deze foto de ijsberg zelf, de vorm, de structuur, de kleuren en het contrast met die donkere bergwand achteraan sterker, waardoor deze dus gepost werd.

      Ik ga de portret nu niet meer posten, jullie hebben hem gezien he

      Hopelijk is de update toch iets beter ?
      Hmm... wordt moeilijk: het lijkt nu nog verder te staan van de "realiteit", dan voorheen. Zeker als je die twee andere foto's erbij neemt.
      Het blijft een surrealistische foto, maar wel eentje die jij gezien en vastgelegd hebt. En wat jij hier neerplaatst kan alleen maar naar jou perceptie beoordeelt worden.
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

      Comment


      • #18
        Re: Icebergs on Lake Tasman

        vind je up een stuk beter Danny! Nu heb je een beetje "houvast" aan het water
        facebook

        500px

        Comment


        • #19
          Re: Icebergs on Lake Tasman

          Het lijken verstilde beeldhouwwerken. Wat een sfeer! Kan er naar blijven kijken.
          Groeten, Marte

          Comment


          • #20
            Re: Icebergs on Lake Tasman

            iig meer textuur in update
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment

            Working...
            X