Een ander gletsjermeer met van die onwerkelijke blauwtinten
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lake Pukaki
Collapse
X
-
-
-
Re: Lake Pukaki
Hele mooi rustige pano
-
Prachtige kleuren, en zeer knappe compo
Persoonlijk vind ik de bomen wat aan de donkere kant, zou hier de schaduwen iets ophalen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Kijkt héél aangenaam
Mooie compo
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
-
mooie S-bocht die de diepte ingaat
gr,
Comment
-
Bedankt voor de reacties
@ Jos en anderen wat die bomen betreft...
De foto moet hier perfect de sfeer van het moment weergeven.
Het was een donkere dag met een zware wolkenlucht.
Dit meer bleef echter zijn felblauwe kleuren uitstralen, en het is eigenlijk dat wat ik wil meegeven.
De kleur van die trouwens van nature uit donkere bomen zou een bijkomende kleurtint weergeven, die ook niet zo goed bij de rest past vind ik.
Er zit zeker voldoende detail in de bomen, maar da's misschien niet goed zichtbaar op 900px.
Enne, bovendien wil ik wat afwijken van de vaak overdone HDR-looks
Bedankt voor de kritische blikken alvast !
Oorspronkelijk geplaatst door jos82Persoonlijk vind ik de bomen wat aan de donkere kant, zou hier de schaduwen iets ophalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdbIk ga dat Nieuw-Zeelands blauw noemen. Precies nog nergens anders zo'n tint gezien. Het heeft toch iets magisch
Inderdaad heel fotogeniek, en speciaal onder een zwaar wolkendek.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtBedankt voor de reacties
@ Jos en anderen wat die bomen betreft...
De foto moet hier perfect de sfeer van het moment weergeven.
Het was een donkere dag met een zware wolkenlucht.
Dit meer bleef echter zijn felblauwe kleuren uitstralen, en het is eigenlijk dat wat ik wil meegeven.
De kleur van die trouwens van nature uit donkere bomen zou een bijkomende kleurtint weergeven, die ook niet zo goed bij de rest past vind ik.
Er zit zeker voldoende detail in de bomen, maar da's misschien niet goed zichtbaar op 900px.
Enne, bovendien wil ik wat afwijken van de vaak overdone HDR-looks
Bedankt voor de kritische blikken alvast !
1 ding is zeker en dat is dat je foto`s een enorme natuurlijkheid uitstralen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment