Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sequoiawandeling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sequoiawandeling

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
    en toch vind ik het iets hebben maar dan meer onder de noemer van bewerking ,ik zie het een beetje als die computer gemaakte tekenfilms zoals een shrek en dergelijke
    volg deze
    groetjes Ingrid

Comment

Bij mij valt dit WEL in de smaak, maar vind dat deze foto NIET thuishoort in landschappen...
      Ben wel voor kunstzinnige bewerkingen en hou er zelfs van...dat weten jullie ondertussen wel...
      ...maar ik zou deze nooit hier plaatsen maar bij abstract...
      Groet.
      Gil

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
        Moest je dat nu echt vemelden? Daar heeft nog niemand iets over gezegd.

Aan iedereen bedankt voor het kijken en de gevarieerde commentaar.
        Heb er wat van opgestoken.
        Ik had de hele discussie niet gelezen toen ik mijn mening gaf. Nu je deze reactie hebt gegeven ben ik alle voorgaande reacties wel gaan lezen en wordt er plotseling veel duidelijk.
        Mijn excuus dat gereageerd heb, klaarblijkelijk stel je het niet op prijs als iemand anders zijn mening geeft.
        meer over mijn fotografie is te vinden op
        http://www.nandoonline.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
          Mijn excuus dat gereageerd heb, klaarblijkelijk stel je het niet op prijs als iemand anders zijn mening geeft.
          Ik stel het ten zeerste op prijs als iemand zijn/haar " gefundeerde " mening geeft, dus daarbij ook zegt " waarom " zijn/haar pro en vooral de contra, en ook een alternatief geeft.
          Je bent voor of tegen, en waarom niet? Smaken verschillen nu eenmaal.
          Maar plat zeggen " Ik zie dat niet graag " , of " te duidelijk een sterk bewerkte foto " ( wat een blinde wel kan zien, en wat trouwens ook de bedoeling was ) daar heb ik niks aan.

Trouwens gevoel voor humor heb jij blijkbaar ook weing of niet, daar waar ik zeg " Moest je dat nu echt vemelden? " Inderdaad, zoals ik boven reeds zei dat een blinde dit wel kon zien. Was hier wel even aan het grappen. Sorry voor u als je het niet inziet.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Working...
          X