Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sequoiawandeling
Collapse
X
-
-
-
Re: Sequoiawandeling
Bij mij valt dit WEL in de smaak, maar vind dat deze foto NIET thuishoort in landschappen...
Ben wel voor kunstzinnige bewerkingen en hou er zelfs van...dat weten jullie ondertussen wel...
...maar ik zou deze nooit hier plaatsen maar bij abstract...
Groet.
Gil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtMoest je dat nu echt vemelden? Daar heeft nog niemand iets over gezegd.
Aan iedereen bedankt voor het kijken en de gevarieerde commentaar.
Heb er wat van opgestoken.
Mijn excuus dat gereageerd heb, klaarblijkelijk stel je het niet op prijs als iemand anders zijn mening geeft.meer over mijn fotografie is te vinden op
http://www.nandoonline.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk berichtMijn excuus dat gereageerd heb, klaarblijkelijk stel je het niet op prijs als iemand anders zijn mening geeft.
Je bent voor of tegen, en waarom niet? Smaken verschillen nu eenmaal.
Maar plat zeggen " Ik zie dat niet graag " , of " te duidelijk een sterk bewerkte foto " ( wat een blinde wel kan zien, en wat trouwens ook de bedoeling was ) daar heb ik niks aan.
Trouwens gevoel voor humor heb jij blijkbaar ook weing of niet, daar waar ik zeg " Moest je dat nu echt vemelden? " Inderdaad, zoals ik boven reeds zei dat een blinde dit wel kon zien. Was hier wel even aan het grappen. Sorry voor u als je het niet inziet.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
Comment