Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kempens landschap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kempens landschap



    De eerste kleuren breken door. Geprobeerd met de lichte zandpartijen wat diepte in het vlakkere landschap te brengen.

    Gr David
    www.davidverdonck.be
    Gr David

  • #2
    Re: Kempens landschap

    een mooi, eerlijk plaatje!
    facebook

    500px

    Comment


    • #3
      Re: Kempens landschap

      yep,mooi
      eos 600 d
      lens 18-135 canon 10-22canon

      Comment


      • #4
        Re: Kempens landschap

        Ja...is mooi hoor!
        Gr Pascale
        Eerlijkheid duurt het langst!!
        Mijn website: http://www.degrafon.be/

        Comment


        • #5
          Re: Kempens landschap

          wel mooi maar; voor mij te weinig lucht en te veel voorgrond.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Kempens landschap

            Vind het een uitstekende plaat.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Kempens landschap

              wel mooi maar; voor mij te weinig lucht en te veel voorgrond.
              Bedankt voor jullie reactie's. Landschappen en lucht. Of het ene of het ander lijkt het me. Mijn keus was snel gemaakt. Dat eentonige blauwe vlak kon mij maar weinig boeien, vandaar Bouk.

              Nog een vraag die me al lang speelt. Bij het gebruik van die 17/40 f4 van canon op de 1d3 krijg ik altijd het gevoel dat het beeld sterk bol staat. Een foutieve indruk als vogelfotograaf en nieuweling in de landschapsfotografie? Mij stoort het wel maar wat denken jullie hiervan?

              Gr David
              Gr David

              Comment


              • #8
                Re: Kempens landschap

                Mooi kleuren en diepte. Ik gok op Olens broek Ik zie wel sensorvlekken, rechts boven in de blauwe lucht en 4 à 5 cm van de linkse zijkant juist boven de rode heide en naast de 2 berken.
                Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                Comment


                • #9
                  Re: Kempens landschap

                  Oorspronkelijk geplaatst door David Verdonck Bekijk bericht
                  Bedankt voor jullie reactie's. Landschappen en lucht. Of het ene of het ander lijkt het me. Mijn keus was snel gemaakt. Dat eentonige blauwe vlak kon mij maar weinig boeien, vandaar Bouk.

                  Nog een vraag die me al lang speelt. Bij het gebruik van die 17/40 f4 van canon op de 1d3 krijg ik altijd het gevoel dat het beeld sterk bol staat. Een foutieve indruk als vogelfotograaf en nieuweling in de landschapsfotografie? Mij stoort het wel maar wat denken jullie hiervan?

                  Gr David
                  Je hebt in ieder geval de beste combinatie materiaal.
                  Het is even wennen met die 17-40 die op een 1D MKIII een nogal vertekend beeld geeft op een FF.
                  Als je er voor zorgt dat je niet te kort bij de grond opnames maakt dan kan je dat vermeiden.
                  Als je toch iets minder breed wil gaan dan kan je eventueel de 24-105 overwegen wat zeker genoeg is om mooie weidse landschapjes te maken en je hebt nog een voordeel dat je eventueel kan inzoomen om wat andere beelden te maken.
                  Bijvoorbeeld als je landschappen wil fotograferen waar je verschillende mistlagen hebt die je dan beter in beeld kan brengen.
                  Veel plezier in dit forum onderdeel en als ze even goed blijven zoals deze hebben we weer een sterk fotograaf erbij.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment

                  Working...
                  X