Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

a soft morning

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: a soft morning

update geplaatst speciaal voor dama met de scherpe foto.
    en die handtekening, tja, ik denk dat iedereen hier wel weet waarom we dit doen he.

greets,

Jeroen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroenaerts Bekijk bericht
      update geplaatst speciaal voor dama met de scherpe foto.
      en die handtekening, tja, ik denk dat iedereen hier wel weet waarom we dit doen he.

greets,

Jeroen
      Das al een pak minder van sfeer vind ik..
      creatief zijn heeft ook zijn voordelen maar ik snap Danny wel wat hij wil zeggen.
      Maar voor mijn gevoel werkt dat softe wel goed mee hier en we zitten nu eenmaal in een digitaal bewerkingen tijdperk waar alles mag,kan of moet zelfs.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Voor mij de niet-gesoft versie. Deze komt veel natuurlijker en feërieker over dan de bewerking. Het atmosferische perspectief komt hier ook zo prachtig tot uiting en dat mis ik ook op die gesofte. Soften kan mooi zijn, maar hier doet die voor mij het beeld teniet...

Maar de oorspronkelijke opname is dan ook heel mooi.

Groeten,
        Geert

Comment

Dit heeft niks met geloof te maken maar met smaak.

Voor mij hoeft een goede foto geen bijkomende filters, omdat je de ware natuur oneer aan doet... Klinkt misschien conservatief, net zoals een vrouw met natuurlijke schoonheid ook niet per se knapper wordt als ze vol met make-up hangt...

De update is niet zichtbaar voor het ogenblik...
          Oorspronkelijk geplaatst door jeroenaerts Bekijk bericht
          ....update: omdat dama niet geloofd dat je gewoon kunt kiezen om een foto te soften. Ik blijf trouwens volledig bij de gesofte versie, straalt volgens mij veel meer gevoel uit....
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
            Dit heeft niks met geloof te maken maar met smaak.

Voor mij hoeft een goede foto geen bijkomende filters, omdat je de ware natuur oneer aan doet... Klinkt misschien conservatief, net zoals een vrouw met natuurlijke schoonheid ook niet per se knapper wordt als ze vol met make-up hangt...

De update is niet zichtbaar voor het ogenblik...
            idd en smaken verschillen dus kan best geloven dat dit niet jou cup of cake is.
            En dat een vrouw niet speciaal mooier wordt met make-up kan ik je ook helemaal in volgen maar toch denk ik dat je in de fotografie soms iets anders moet proberen. en vind dat bij deze foto een softfocus effect op zijn plaats was. maar zoals eerder gezegt we zijn hier over smaken bezig en dan zeggen ze dat mooi in het frans: les goûts et les couleurs, ça ne se discute pas

heb trouwens de update nog even terug gezet.

greets,

Jeroen

Comment

Voor mij is de update een klepper !!

En heeft voor mij zeker en vast voldoende sfeer zonder bijkomende tweaks...
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

Comment

Working...
              X