Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
update: omdat dama niet geloofd dat je gewoon kunt kiezen om een foto te soften. Ik blijf trouwens volledig bij de gesofte versie, straalt volgens mij veel meer gevoel uit.
Gesoft?
Het heeft wel iets...mooi met die bomen erbij...en het hertje...had jou waarschijnlijk in het oog...klaar om weg te lopen.
Speciaal van kleuren...en mooi van comp.
Gr Pascale
Gesoft?
Het heeft wel iets...mooi met die bomen erbij...en het hertje...had jou waarschijnlijk in het oog...klaar om weg te lopen.
Speciaal van kleuren...en mooi van comp.
Gr Pascale
Idd, mooie foto maar, het is geen hert hoor. het is een Ree Makkelijk te onderscheiden. 'Hert heeft staartje en ree heeft knotje'.. Maar geeft niet hoor, want je moet het maar weten
Idd, mooie foto maar, het is geen hert hoor. het is een Ree Makkelijk te onderscheiden. 'Hert heeft staartje en ree heeft knotje'.. Maar geeft niet hoor, want je moet het maar weten
Ireeël mooi, maar handtekening VLOEKT imho. Weg ermee, bijvoorbeeld naar rechtsboven als ie er toch op moet blijven. Zijn de kleurtjes natuurlijk ? Moet het nog even laten bezinken. Eigenzinnige uitsnede bevalt me ook wel.
Ireeël mooi, maar handtekening VLOEKT imho. Weg ermee, bijvoorbeeld naar rechtsboven als ie er toch op moet blijven. Zijn de kleurtjes natuurlijk ? Moet het nog even laten bezinken. Eigenzinnige uitsnede bevalt me ook wel.
gr,
@Medussa; Ik moet je gelijk geven De HT vloekt. Al probeer ik dit wel te begrijpen, want als je zo een mooie foto plaatst?? Je zou hem zo maar ergens anders kunnen tegenkomen , snappie?
Gesoft ? Waarom ? Ik denk dat deze prachtfoto die niet nodig heeft om de sfeer weer te geven.
Integendeel, mij lijkt dit eerder een middeltje om een onscherpe foto te verdoezelen...
Als hij scherp was zou ik graag de ongesofte versie wel eens willen zien...
Comment