Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
thx iedereen .
ga eerst gent recht zetten ,als de metsers het niet doen zal ik het doen
grt
steve
Wat valt er recht te zetten aan deze foto?
Had men de moeite gedaan om de "Linialen" te gebruiken had men gezien dat de foto kaarsrecht staat.
Enkel wat lensvervorming in de hoeken maar dat lijkt mij normaal.
Prachtige foto btw.
Wat valt er recht te zetten aan deze foto?
Had men de moeite gedaan om de "Linialen" te gebruiken had men gezien dat de foto kaarsrecht staat.
Enkel wat lensvervorming in de hoeken maar dat lijkt mij normaal.
Prachtige foto btw.
Grtz, RF
Allee Luc dat kan je toch niet menen zeker
Kijk eens tegoei...
Waar zit Heylo? Zegt gij het eens jong...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Allee Luc dat kan je toch niet menen zeker
Kijk eens tegoei...
Waar zit Heylo? Zegt gij het eens jong...
Ik ben heel ernstig hoor Pascal.
Je moet de foto eens nauwkeurig nagaan met de "Linialen" en je zult zien.
Maar ik herinner mij een paar eerdere foto's (hier vroeger gepost), vanuit ongeveer hetzelfde standpunt genomen, en daar dacht ook bijna iedereen dat die scheef stond.
Het is gewoon gezicht bedrog, de foto staat wel degelijk recht.
Maar ik wil hier verder niets meer over kwijt anders ontaard het in een welles nietes spelletje.
Wat voor mij van belang is is de inhoud van deze prent en deze is dik in orde.
Met alle respect voor ieders mening.
verschiet een beetje van de reacties hier is maar een foto
ik krijg de foto inderdaad niet rechter zoals Red Falcon zegt
voor de zijkanten is inderdaad wat lens vervorming
ik krijg uit één lopende reactie niet alleen op mijn foto(s) maar ook op andere fotos van anderen mensen.
Soms Totaaaaaaaaaaaaaaaal nonsens,waar halen ze het uit soms
op elke foto valt wel kretiek te geven , zelfs op de super mooie foto's als je zoekt dan vindt .
elk heeft zijn voorkeuren.
ivm de foto vanop de brug nja die brug staat daar nu he, kan ze niet verzetten is misschien daarom dat mensen op die brug staan omdat ze ervoor dient.
en de graslei zal nog op veel verschillende foto terug komen , en waarschijnlijk terug van op de brug.
ik denk dat wij hier allen zitten voor onze hobby, en voor ons plezier .
opbouwende kretiek is steeds welkom.
dit kunnen de meeste mensen wel waarderen, en dat we de wijsheid kunnen meenemen in verdere foto's
Comment