Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
verschiet een beetje van de reacties hier is maar een foto
ik krijg de foto inderdaad niet rechter zoals Red Falcon zegt
voor de zijkanten is inderdaad wat lens vervorming
ik krijg uit één lopende reactie niet alleen op mijn foto(s) maar ook op andere fotos van anderen mensen.
Soms Totaaaaaaaaaaaaaaaal nonsens,waar halen ze het uit soms
op elke foto valt wel kretiek te geven , zelfs op de super mooie foto's als je zoekt dan vindt .
elk heeft zijn voorkeuren.
ivm de foto vanop de brug nja die brug staat daar nu he, kan ze niet verzetten is misschien daarom dat mensen op die brug staan omdat ze ervoor dient.
en de graslei zal nog op veel verschillende foto terug komen , en waarschijnlijk terug van op de brug.
ik denk dat wij hier allen zitten voor onze hobby, en voor ons plezier .
opbouwende kretiek is steeds welkom.
dit kunnen de meeste mensen wel waarderen, en dat we de wijsheid kunnen meenemen in verdere foto's
grt
stevedw
Oops ik wist niet dat mijn kritiek zo gevoelig ligt
Als ik niet eerlijk kan zijn dan liever niet. Ik had meteen een wow gevoel over deze plaat maar het feit dat er vervorming ogenschijnlijkin zit kan ik niet ontkennen.
Opbouwende kritiek daar ga ik voor en niet om werken af te kraken.
Ik geloof Luc als hij zegt dat hij rechtstaat maar heb dat zelf ook niet gecontroleerd.
Sorry voor het ontsporen van je topic.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Oops ik wist niet dat mijn kritiek zo gevoelig ligt
Ik denk dat de TS zich gedeeltelijk op mij richtte. Mijn bericht is ondertussen echter verdwenen. Het kwam erop neer dat de TS duidelijk de techniek beheerst om een geslaagde nachtfoto af te leveren, maar hij zou zich nu moeten bezighouden om de gemiddelde toeristenfoto te overstijgen. Hoeveel foto's zijn er al niet vanop die brug gemaakt? Wandel eens rond, over of onder de bruggen en ga op zoek naar minder voor de hand liggende maar daarom niet slechtere taferelen. Sneeuw en nacht is zo'n unieke combinatie, jammer om die verloren te laten gaan.
Comment