Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Heb deze foto nog eens gepost om aan te tonen dat het bewerken van foto's ook iets is dat je gaandeweg leert.
Ik verschoot ervan toen ik de oude post nog eens herbekeek, en daarmee vond ik het wel leuk van de vergelijking eens te maken.
Heb deze foto nog eens gepost om aan te tonen dat het bewerken van foto's ook iets is dat je gaandeweg leert.
Ik verschoot ervan toen ik de oude post nog eens herbekeek, en daarmee vond ik het wel leuk van de vergelijking eens te maken.
Groot gelijk..Ik zie dat ook met mijn fotobewerkingen die ik de laatste tijd toepas.
Een reden te meer om nog eens in het archief te gaan graaien en dan eens te kijken of ik van gedachte veranderd ben om ze toch de fleur te geven die ik ze nu wel kan geven.
Fotografie is ook bewerken en dat geeft in tijden waar je bijna geen tijd hebt om te fotograferen toch de kans om de stal nog eens uit te mesten
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
ja ik heb hier onlangs ook eens een foto van vorig jaar eens opnieuw onderhanden genomen met hetgeen ik tot nu toe heb bijgeleerd ,het verschil is ook merkelijk !miss post ik hem ook nog eens
hoewel ik besef dat ik nog heeeeeeeeeel veel te leren heb als ik dat hier allemaal zie ,stap voor stap he
Ja hallo Dries, serieus verschil zeg...Foto is vele malen beter geworden . Luminosity masking gebruikt?
Misscien de rand van de rots iets te hard aangescherpt...
Comment