Nog eentje uit de reeks
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sunset @ Pamukkale
Collapse
X
-
-
Re: Sunset @ Pamukkale
Deze is mijn favo uit die Pamukkale-beelden, wat een pracht van een compo en zeer mooi en zacht van licht
misschien iets veel lucht ... maar zoniet dan ga je uit je "formaat" hébedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDeze is mijn favo uit die Pamukkale-beelden, wat een pracht van een compo en zeer mooi en zacht van licht
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Bedankt voor de reacties
Daar heb ik niet echt een verklaring voor...
Het enige wat ik kan bedenken is dat links meer licht weerkaatst wordt op de schaduwzijde door de hogere terrassen, en dit rechts niet het geval is.
Ligt alleszins niet een de bewerking, die een eenvoudige blend is van 2 opnames : eentje voor de lucht en eentje voor de voorgrond en het landschap dat er achter ligt.
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtprachtige compo en een mooie rustige foto met een mooi gekleurede lucht!
Enige dat mij opvalt is dat de rechtse plateaus wat blauwer lijken dan de rest...
Comment
-
-
-
Wat een pracht landschap dit zeg, Hele knappe foto.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment