Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
prachtige compo en een mooie rustige foto met een mooi gekleurede lucht!
Enige dat mij opvalt is dat de rechtse plateaus wat blauwer lijken dan de rest...
Daar heb ik niet echt een verklaring voor...
Het enige wat ik kan bedenken is dat links meer licht weerkaatst wordt op de schaduwzijde door de hogere terrassen, en dit rechts niet het geval is.
Ligt alleszins niet een de bewerking, die een eenvoudige blend is van 2 opnames : eentje voor de lucht en eentje voor de voorgrond en het landschap dat er achter ligt.
prachtige compo en een mooie rustige foto met een mooi gekleurede lucht!
Enige dat mij opvalt is dat de rechtse plateaus wat blauwer lijken dan de rest...
Ik dacht het wel hoor...'t viel me gewoon op...dacht eerst dat er een boom stond, maar gezien de omgeving
Misschien dat het komt omdat het licht niet over de randjes geraakt daar met die lage zon...en idd de reflectie, daar had ik niet aan gedacht
Comment