Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cotton castle

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cotton castle

zonder twijfel de originele ,zeer knap weeral
    ooit (heel lang geleden)ben ik daar geweest toen waren die nog sneeuwwit en stonden al die kuiltjes vol water van de warmwaterbron ,ik logeerde zelfs in het hotel daar ter plaatse met oa natuurlijke warmwater zwembaden , het droogkomen en grauw worden van deze plateaus is gekomen door het vele warmwaterverbruik (uit de bron) in het hotel door de toeristen ,nadien werd het hotel gesloten dacht ik !

Comment

Klopt volledig, Patrick ! Er waren zelfs meerdere hotels, en die zijn nu allemaal verdwenen.

Het water wordt nu om beurt via programma's doorheen de verschillende bassins geleid...

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      zonder twijfel de originele ,zeer knap weeral
      ooit (heel lang geleden)ben ik daar geweest toen waren die nog sneeuwwit en stonden al die kuiltjes vol water van de warmwaterbron ,ik logeerde zelfs in het hotel daar ter plaatse met oa natuurlijke warmwater zwembaden , het droogkomen en grauw worden van deze plateaus is gekomen door het vele warmwaterverbruik (uit de bron) in het hotel door de toeristen ,nadien werd het hotel gesloten dacht ik !
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

Comment

Bedankt voor de reacties, iedereen
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

Comment

Working...
        X