En eigenlijk vooral een (zoveelste) experiment met blenden van verschillende belichtingen. Al tijden worstel ik hier flink mee, vooral bij bijv. een boom die tegen een lucht met ondergaande zon afsteekt leek eigenlijk alleen de techniek van uren lang met het handje en een brush tool alles maskeren succesvol - en ook vooral erg tijdrovend. Op basis van de techniek van rupselkopke (zie hier. Rupselkopke; bedankt voor alle moeite van het delen van deze techniek), aangevuld met een extra handjevol snelle selectie methoden vond ik echter onlangs een methode waarmee ik eindelijk tevreden kan zijn.
Onderstaand één van de eerste resultaten. Een avondje sneeuwstampen op het Kootwijkerzand. Helaas waren velen mij al voorgegaan, waardoor de sneeuw voor het grootste deel al behoorlijk ontmaagd was. Maar gelukkig waren er her en der nog wat "verse" hoekjes te vinden. Ik ben erg benieuwd wat u allen ervan vind
Update: flare weggewerkt. Oude foto hier: KLIK
.
Onderstaand één van de eerste resultaten. Een avondje sneeuwstampen op het Kootwijkerzand. Helaas waren velen mij al voorgegaan, waardoor de sneeuw voor het grootste deel al behoorlijk ontmaagd was. Maar gelukkig waren er her en der nog wat "verse" hoekjes te vinden. Ik ben erg benieuwd wat u allen ervan vind
Update: flare weggewerkt. Oude foto hier: KLIK
.
Comment