Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vind de compo erg goed, maar zie dit soort beelden met zonsondergang of opkomst toch liever in kleur. Vind het persoonlijk niet de beste beelden om om te zetten naar zwart wit. Is mijn mening dan he.
In mijn dromen is alles soms zwart wit, en dan schiet ik wakker en liggen die kleuren
naast me in bed. Maar ik kan nooit terug in slaap komen om ze in te passen. Een der-
gelijk gevoel heb ik hier ook zo'n beetje.
Vind de compo erg goed, maar zie dit soort beelden met zonsondergang of opkomst toch liever in kleur. Vind het persoonlijk niet de beste beelden om om te zetten naar zwart wit. Is mijn mening dan he.
Ik volg hierin toch wel. Toen ik de titel zag, was ik benieuwd of je dat "ochtendlichtgevoel" kon vastleggen in zwart wit. Niet echt, ik verkies ook kleur. Ik mis de verlopen in de lucht en dat zachte licht over het landschap met z'n verschillende warmtinten.
Tis moeilijk en een pluim dat je het toch geprobeerd hebt!
blijkbaar valt de Z/W versie niet echt in de smaak ,hoewel ik hem zelf mooi vond ,maar smaak is natuurlijk persoonlijk he daarbij denk ik dat ik miss meerdere een plezier doe met de kleurversie te plaatsen
niets aan veranderd, genomen met grad nd 1 stop
Comment