Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
tot nu toe had ik zoiets nog niet gedaan ,doe meestal macrowerk en daar heb je dat niet nodig maar met een beetje zoek werk heb ik toch gevonden hoe je deze klus klaart
ik heb bij deze de vervorming aangepast in de 2 kleurversie's ,het verschil kan je zien tov de Z/W
dank ook bij deze voor de zeer toffe reactie's
tot nu toe had ik zoiets nog niet gedaan ,doe meestal macrowerk en daar heb je dat niet nodig maar met een beetje zoek werk heb ik toch gevonden hoe je deze klus klaart
ik heb bij deze de vervorming aangepast in de 2 kleurversie's ,het verschil kan je zien tov de Z/W
dank ook bij deze voor de zeer toffe reactie's
Goede correctie gedaan
Deze prachtige kleurversie verdiende dit.
Mvg,
Eddy
Hallo Patrick,
omzetting mag natuurlijk wel wanneer je dit zelf zo aanvoelt maar hier zat het aanvoelen wel even ernaast. Zeker de kleurenversie dus,
mvg,
Kinglouie
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
Comment