Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Prachtige reflectie van de mooie wolkenlucht. Het onderlopen van bepaalde gebieden geeft een totaal andere kijk en extra mogelijkheden om het te fotograferen
Lang geleden dat ik het landschap nog zo fraai onder water heb weten staan. Eigenlijk heb
ik dit nog nooit gezien. Maar ja, door het oog van de fotograaf wordt alles mooier, beter,
erger, slechter, noem maar op. Prachtige fotografie.
Heel mooie foto met knappe weerspiegeling en goede compo.
Ik geef toe dat ik niet altijd alle commentaren lees, maar ik heb dit toch wel gedaan om te voorkomen dat mijn volgende opmerking niet al eerder gepost werd, en te doen alsof ik iets nieuws uitvind...
Ik ben dus blijkbaar de eerste die er iets over zegt, maar ik heb wat moeite met het "rare" groen van de sprietjes in de linkeronder hoek.
Ze lijken iets te veel opgelicht ten opzichte van de rest van de foto.
Heel mooie foto met knappe weerspiegeling en goede compo.
Ik geef toe dat ik niet altijd alle commentaren lees, maar ik heb dit toch wel gedaan om te voorkomen dat mijn volgende opmerking niet al eerder gepost werd, en te doen alsof ik iets nieuws uitvind...
Ik ben dus blijkbaar de eerste die er iets over zegt, maar ik heb wat moeite met het "rare" groen van de sprietjes in de linkeronder hoek.
Ze lijken iets te veel opgelicht ten opzichte van de rest van de foto.
Raar, even de RAW-bewerkingen nagekeken
Uitgerekend in het water/groen, werden geen kleursturingspunten gezet/aangepast; uitsluitend in de lucht en de stam van de boom gebeurde dit
Op mijn - gecalibreerd - scherm valt dit 'rare' groen zelfs helemaal niet op
Maar soit, alle kritiek mag natuurlijk
Comment