Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
jawadde, dat is voor mij tot nogtoe de allerknapste
Voor mij staat de toren te centraal maar das puur persoonlijk en omdat ik weet dat er zeker 1 zal volgen die wel mijn needs zal voldoen.
Wederom een knappe gedetailieerde plaat.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Deze is inderdaad het 'betere' werk...
Compo, kleursettings, mooi contrast: het is allemaal tiptop in orde...
Wolkenformaties zijn ook super !
HoF plaat voor volgende maandag...
Ik volg de mening van Pascal wat betreft de compo.
Maar de setting is zo mooi dat ik er van uit ga dat er nog wel wat gaat volgen van uw hand ... een verticaaltje ofzo?
Oorspronkelijk geplaatst door Roland CuypersBekijk bericht
Deze is inderdaad het 'betere' werk...
Compo, kleursettings, mooi contrast: het is allemaal tiptop in orde...
Wolkenformaties zijn ook super !
HoF plaat voor volgende maandag...
Qua compo heb ik daar genoeg lopen sakkeren en zoeken naar de ideale plek... Balancerend op de rand van rotsen waar de zee tegenaan bonkte met af en toe overslaande golven.
Moeilijke omstandigheden, waarbij ik zelfs de rots rechts niet uit de hoek kon laten vertrekken, zonder dat de toren écht centraal kwam te staan.
Op zich vond ik het nog kunnen, door het vlak links met het brugje dat dan wel op een sterk punt ligt, en de diagonaal die van rechtsonder komt, waardoor het zwaartepunt toch niet echt in het midden ligt..
Soms is het een kwestie van compromissen.
Deze is op Kerstavond geschoten terwijl jullie waarschijnlijk rond de tafel zaten
Dit is mijn persoonlijk kerstgeschenk, waar ik toch wel heel gelukkig mee ben
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Voor mij staat de toren te centraal maar das puur persoonlijk en omdat ik weet dat er zeker 1 zal volgen die wel mijn needs zal voldoen.
Wederom een knappe gedetailieerde plaat.
wat mij telkens opvalt hoe mooi je foto's altijd gedetailleerd zijn en vooral de scherpte in je beelden ,
telkens besef ik hoe veel ik nog te leren heb ,
dit is natuurlijk weer een pareltje van formaat
Comment