UPDATE volgens gesuggereerde crop
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Standing in the storm
Collapse
X
-
-
-
Re: Standing in the storm
jawadde, dat is voor mij tot nogtoe de allerknapstenikon coolpix s9100
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtjawadde, dat is voor mij tot nogtoe de allerknapste
Wederom een knappe gedetailieerde plaat.
Comment
-
Wat een prachtige locatie is dit zeg. Heel erg mooi in beeld gebracht.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door K-T Bekijk berichtPrachtige locatie en ook prachtig vastgelegd
Waar is dit als ik vragen mag?
Grt,
Met het risico hier binnenkort nog shots van die lokatie te vinden, maar ik maar er geen probleem van, anders haalde ik de GPS-info er uit he ?
Comment
-
Wat kan je hier nog meer op zeggen dan, amai da's schoon... niets eigenlijk... dus...
Amai da's schoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtZit ingesloten in de exif...
Met het risico hier binnenkort nog shots van die lokatie te vinden, maar ik maar er geen probleem van, anders haalde ik de GPS-info er uit he ?K-T
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk berichtDeze is inderdaad het 'betere' werk...
Compo, kleursettings, mooi contrast: het is allemaal tiptop in orde...
Wolkenformaties zijn ook super !
HoF plaat voor volgende maandag...
Comment
-
-
Qua compo heb ik daar genoeg lopen sakkeren en zoeken naar de ideale plek... Balancerend op de rand van rotsen waar de zee tegenaan bonkte met af en toe overslaande golven.
Moeilijke omstandigheden, waarbij ik zelfs de rots rechts niet uit de hoek kon laten vertrekken, zonder dat de toren écht centraal kwam te staan.
Op zich vond ik het nog kunnen, door het vlak links met het brugje dat dan wel op een sterk punt ligt, en de diagonaal die van rechtsonder komt, waardoor het zwaartepunt toch niet echt in het midden ligt..
Soms is het een kwestie van compromissen.
Deze is op Kerstavond geschoten terwijl jullie waarschijnlijk rond de tafel zaten
Dit is mijn persoonlijk kerstgeschenk, waar ik toch wel heel gelukkig mee ben
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtVoor mij staat de toren te centraal maar das puur persoonlijk en omdat ik weet dat er zeker 1 zal volgen die wel mijn needs zal voldoen.
Wederom een knappe gedetailieerde plaat.
Comment
Comment