Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op zeil

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: op zeil

    Mooi hoor !

    Mvg
    Rudy
    www.facebook.com/RudyPeirePhotography
    http://www.rudypeire.net

    Comment


    • #17
      Re: op zeil

      Prachtig!
      Danny's Photosite

      Comment


      • #18
        Re: op zeil

        Nogmaals bedankt voor de reacties.
        Gil

        Comment


        • #19
          Re: op zeil

          Een " Genieter "
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #20
            Re: op zeil

            Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
            Voor mij is drie een magisch getal in de fotografie...
            Ik weet ook niet waarom ... maar onpaar is dikijls sterker ....
            Bedankt voor de comments.
            Gil
            Gil als ik op ieder van jouw fantastische creaties apart ga reageren gaan ze me hier een oude zagevent noemen, hetgeen ik waarschijnlijk ook ben
            Maar dat getal drie fascineert me ook.
            Ik verval een beetje in de discipline die ik haat maar waarom geen dieren met drie poten, neuzen of ogen ? Een hoofd, twee oren, vier poten, vijf vingers maar 10 in totaal, allemaal OK, zelfs 6 (insecten) 7 (zevenster kenner we) en 8 (octopus en spinnen ook) maar waarom ook geen 9, 11 of 13 ?
            Een driehoeksteun in de bouw is onmisbaar, een vierkant totaal onbetrouwbaar, waarom dan driehoeksmeetkunde ?

            Misschien eens iets voor de chat.

            PaulM (winterblues)

            Comment


            • #21
              Re: op zeil

              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
              Gil als ik op ieder van jouw fantastische creaties apart ga reageren gaan ze me hier een oude zagevent noemen, hetgeen ik waarschijnlijk ook ben
              Maar dat getal drie fascineert me ook.
              Ik verval een beetje in de discipline die ik haat maar waarom geen dieren met drie poten, neuzen of ogen ? Een hoofd, twee oren, vier poten, vijf vingers maar 10 in totaal, allemaal OK, zelfs 6 (insecten) 7 (zevenster kenner we) en 8 (octopus en spinnen ook) maar waarom ook geen 9, 11 of 13 ?
              Een driehoeksteun in de bouw is onmisbaar, een vierkant totaal onbetrouwbaar, waarom dan driehoeksmeetkunde ?

              Misschien eens iets voor de chat.

              PaulM (winterblues)
              Paul,

              Vooreerst bedankt voor je interesse voor mijn werk.

              Heb met veel aandacht je vraagtheorie gelezen en het is ook zo dat de 'natuur' ('natuur... wat of wie is dat... en nu zijn we vertrokken met filosoferen...)
              zijn 'redenen' wel zal hebben om dat zo in elkaar te knutselen...
              een konijn zijn ogen staan langszij de kop... en daar kennen we ook de reden van...
              maar ik voel dat DRIE magisch is in een beeld maar ik weet niet waarom...
              Misschien iemand wel...
              Ik weet in elk geval dat ik zonder nadenken en niet echt bewust in een foto meermaals drie in beeld breng...
              Inderdaad iets om over na te denken.
              Maar er is meer...
              Zo heb ik straffe verhalen over het getal dertien in mijn leven... dat steeds terugkeert zonder dat ik dat bewust zoek...
              Om een voorbeeld te geven...
              Bouw een huis...en dat wordt... nummer 13...
              Heb op drie plaatsen gewerkt... jawel huisnummers 13 en ik kan zo een eindje doorgaan.
              Zal maar stoppen want dit heeft niets met fotografie te maken.
              Groet.
              Gil

              Comment


              • #22
                Re: op zeil

                prachtige foto ,de rust zelve,heel mooi pinkeling op het water ,heel knap

                Comment


                • #23
                  Re: op zeil

                  Hele mooie. Knap in beeld gebracht.

                  Groetjes,
                  Myriam
                  Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                  www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                  Comment

                  Working...
                  X