Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gestrand 4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gestrand 4

    Misschien zijn jullie dat bootje al wat beu ?
    maar het is toch weer een beetje anders

    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: Gestrand 4

    Mooi zonneke, en deze keer is het zwart niet te zwart De beste uit deze reeks voor mij

    Goed dat er evolutie in zit !
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: Gestrand 4

      Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
      De beste uit deze reeks voor mij

      Goed dat er evolutie in zit !
      Zo te zien sta je wel alleen met die mening, maar toch bedankt
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Gestrand 4

        Twee aandachtspunten ( zon en schip) zo dicht op elkaar is verre van ideaal indien je wil dat de kijker de foto volledig in zich op neemt. De bovenste helft van de lucht is heel bleek en die neemt hier samen met het schip en de zon de meeste aandacht als je deze foto bekijkt. Dat wordt nog extra versterkt door de donkere voorgrond. Alles wat in deze foto de aandacht vraagt zit samengeperst in de rechterhelft....de rest van het beeld is hierdoor overtollig.
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

        Comment


        • #5
          Re: Gestrand 4

          Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
          Twee aandachtspunten ( zon en schip) zo dicht op elkaar is verre van ideaal indien je wil dat de kijker de foto volledig in zich op neemt. De bovenste helft van de lucht is heel bleek en die neemt hier samen met het schip en de zon de meeste aandacht als je deze foto bekijkt. Dat wordt nog extra versterkt door de donkere voorgrond. Alles wat in deze foto de aandacht vraagt zit samengeperst in de rechterhelft....de rest van het beeld is hierdoor overtollig.
          Een redenering die ik zeker wel kan volgen, bedankt voor je reactie Rupselkopke ...
          ik probeer het in mijn geheugen te persen
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Gestrand 4

            Zo te zien sta je wel alleen met die mening, maar toch bedankt
            Danny staat helemaal niet alleen met z'n mening hoor ... maar je moet ons wel even de tijd geven hé om comm. te posten

            Kan die "hele bleke" lucht waaravan sprake een beetje beamen ... was ook het eerste die bij mij opkwam.
            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

            Comment


            • #7
              Re: Gestrand 4

              Dit is voor mij zonder twijfel de beste uit de reeks.
              Mooi kleurenspel, mooie weerspiegeling van de wolken en het zwart iets zachter.
              Knap gedaan

              Groetjes,
              Myriam
              Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
              www.myriamvos.jalbum.net of facebook

              Comment

              Working...
              X