Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Danny ik kan er inkomen dat je teut bent van de Teut...
Alleszins weer een knappe plaat
Dat er al enorm veel prenten passeerden, is natuurlijk wel zo
Telkens is het weer anders, telkens wat verfijnder of gevariëerder, en ja soms 'deja-vue'
Het is en blijft een fantastische omgeving
Ik ga er alvast deze winter nog maar eens wat bezoekjes brengen....
Voor al de anderen die mijn willen vergelijken met deze..Die van mij is gewoon een andere compo en staat in beoordeling.
Ik zou zeggen neem eens een kijkje...
De kleuren zijn misschien anders maar ik heber ook wat meer groen in..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Als je met een paar fotografen deze lokatie bezoekt moet je als eerste posten .....nu heb ik een deja-vu gevoel omdat ik schoonspikkes foto's van nagenoeg dezelfde plaats reeds gezien heb. Het enige wat aan deze opname beter is is dat hij minder druk is dan die van Pascal.
Peter, ik wou nog wat langer wachten om hem te posten, maar dan is hij ook niet meer actueel.
Speelt geen rol voor mij hoor, het is uiteindelijk geen race he ?
Ik heb mij geamuseerd, ook achteraf tijdens het processen van de foto, en dat is wat telt
De foto op zich is best mooi, maar toch een tikkeltje "te gewoon" dan wat we van jou zouden verwachten, Danny.
Zoals Rupsel hierboven komt te zeggen, en ik op ga vervolgen: De Teut is en blijft mooi, maar is op dit forum al platgefotografeerd.
Bruno, ik kom wel vaker op plaatsen die al plat gefotografeerd zijn, wie niet ?
In ieder geval was het míjn eerste keer, en zeker niet mijn laatste keer !
Als je "Teut" in mijn titels ziet staan, sla ze gerust over
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik post er al geen meer en ga wachten tot het vriest.....of naar de Maaten in Genk.
heb je er geen meer dan... men is dacht ik toch vrij om op dit forum te posten wat en wanneer men wil, zolang men zich aan de regels houdt, of niet dan...
Comment