Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
een knappe danny, maar als je teut aan de teut wilt worden kom je best op een late namiddag, voor de fotos maar ook voor het bierproeven in de omgeving ...
Als je met een paar fotografen deze lokatie bezoekt moet je als eerste posten .....nu heb ik een deja-vu gevoel omdat ik schoonspikkes foto's van nagenoeg dezelfde plaats reeds gezien heb. Het enige wat aan deze opname beter is is dat hij minder druk is dan die van Pascal.
De foto op zich is best mooi, maar toch een tikkeltje "te gewoon" dan wat we van jou zouden verwachten, Danny.
Zoals Rupsel hierboven komt te zeggen, en ik op ga vervolgen: De Teut is en blijft mooi, maar is op dit forum al platgefotografeerd.
Van deze foto kan ik echt genieten sè.
We hebben idd al een hele mooie reeks gezien van Schoonspikke maar deze heeft toch net dat tikkeltje meer. Daarmee bedoel ik in dit geval dat er een lijn in je foto zit die rust brengt en je van voor tot achteraan in de foto brengt. Ook de keuze voor een rechtopstaande foto is hier helemaal op zijn plaats.
De kleuren van de foto zijn schitterend en heel natuurlijk, waarschijnlijk ook door het moment van de dag en je bent ook niet voor niets de kleurenkoning hé
Dus een hele mooie waar er van mij gerust nog een paar mogen worden gepost
Groetjes,
Myriam
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
en ik op ga vervolgen: De Teut is en blijft mooi, maar is op dit forum al platgefotografeerd.
wil dat dan zeggen dat je daar geen foto's meer mag van posten ?
klopt niet voor mij, maar wel proberen het weer wat anders te doen ...
en soms zal die anders al wel eens op andere gelijken ...
als het maar mooi is !
we kunnen tenslotte nog niet naar Mars hé, dan gaat er eindelijk een nieuwe wereld voor ons open (al zijn ze daar ook al bezig)
Ik vind het een zalige prent en ik ga niet vergelijken, ze is gewoon erg goed.
Tja, en alle natuurpunten en anderen ten spijt zijn er niet zo gek veel locaties in België (hier komen waarschijnlijk reacties op, maar ja). Dit wil niet zeggen dat hier geen mooie plekjes zijn maar toch niet zo veel en zo verscheiden zoals bij sommige buren...
[CENTER]Wat een prachtig stukje natuur daar in het verre Limburg
Hoezo "verre limburg". Dit is 1 kilometer van mijn deur.
Ik heb het ook al duizend keer gezien en een paar honderd keer gefotografeerd dus ik mag mezelf "ervaringsdeskundige" noemen. Mooie plaat, mooie kleuren en compo; heel mooie diepte werking.
Comment