Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi symmetrisch beeld...twee kranen links en twee rechts. In het midden had ik wel graag ietsje meer doortekening op de gebouwen willen zien. Tis nu nog net geen silhouet...beetje te donker
Komaan he gasten.Iedereen ziet toch dat het hier avond is en dat je onmogelijk die natuurlijkheid behoud wanneer je alles gaat oplichten..of ben ik daar mis in?
Laat eens een voorbeeld zien aub...om me te overtuigen namelijk..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Een beetje discussie moet kunnen hé.
Op mijn scherm zie ik alvast voldoende doortekening in de huizen. Dit beeld is geen blend, maar slechts 1 foto. Ik heb scherpgesteld en belichting genomen op die huisjes, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat die belichting goed zit.
En dit is inderdaad gemaakt in de vooravond
Allen bedankt voor de comments.
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Bouk, je hebt gelijk
Leve Tynipic m'n foto eventjes 10 x minder bytes dan bij het uploaden
greetz
Cheeta
Off topic ; Dit begrijp ik niet...ik ben dit reeds talloze keren tegen gekomen op het forum.Mensen die op tinypic hun foto's plaatsen met alle gevolgen vandien.
...maar dan toch bij Tinypic blijven. Zijn er voordelen waarom je tinypic gebruikt??
Op picturepush bijvoorbeeld kan je gratis tot 1000mb uploaden...zowel filmpjes als foto's. Zelfs fullsize foto's zonder enig kwaliteitsverlies.
Last edited by RUPSELKOPKE; 17 november 2011, 14:49.
Inderdaad een mooie foto!
Ik zie op mijn scherm wel voldoende detail in de huizen. Hetgeen ik zie lijkt me zeker representatief voor het moment van de dag...
De afwerking van de foto (zwarte band en wit randje) vind ik ook heel gepast.
Ik vermoed dat je een standpunt ingenomen hebt, schuin t.o.v. het midden van de foto en dat vind ik wel een beetje jammer. Ik had een standpunt ingenomen, zodat je recht voor het midden van de foto staat (als je begrijpt wat ik bedoel...). Ik weet wel niet of dit mogelijk was (want het is veel te lang geleden dat ik daar gepasseerd ben...).
voor mij is ie prima belicht en genoeg doortekening in de huizen.
Mooie sfeer foto met 1 klein puntje (en nu ben ik aan het muggenziften); de kade staat een klein beetje bol. Lensvertekening zeker maar die is op te lossen.
Comment