Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zoals eerder reeds gezegd zou wat meer contrast in de lucht de foto sterker maken.
Heb je bij de techniek die je toegepast hebt het masker na elke stap ook telkens verzacht ....indien niet zou het een beetje de oorzaak kunnen zijn waarom de lucht hier wat aan de fletse kant lijkt. Voor het overige kan ik deze opname erg smaken...de boomstronken lijken vieze creaturen die terug het water inkruipen.
Heb je bij de techniek die je toegepast hebt het masker na elke stap ook telkens verzacht
Dat heb ik gedaan, maar ik heb bij de waarde van de radius missien teveel of te weinig genomen. Ga hier zeker nog wat mee experipenteren, nogmaals dank voor je uitleg.
Voorgrond donkerder en meer contrast in de lucht vind ik goede tips en heb ik proberen te verwerken in een update!
Het is wel even rijden: Lac du der, lieu-dit "La Brèche" (Je moet wel in de herfst gaan, dan is het meer op zijn leegst. Het begint zich dan terug te vullen en tegen de zomer is het terug vol, dan staat dit dus allemaal onder water.)
(48°34'34.70" N; 4°48'22.13"O)
Het geheel wat donkerder maken
contrast in de lucht flink wat opdrijven dmv curves
het geheel satureren
als je dit kan toepassen op het origineel dan heb je een heel knappe foto
al vind ik je update een stuk beter dan de eerste
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment