Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
contrast is zeker beter
en ja Danny je hebt gelijk da em iets te blauw is
zoals mijn voorgestelde update
hangt beetje af van moment in de avond denk ik
mss was de werkelijkheid wel iets tss de 2
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71Bekijk bericht
contrast is zeker beter
en ja Danny je hebt gelijk da em iets te blauw is
zoals mijn voorgestelde update
hangt beetje af van moment in de avond denk ik
mss was de werkelijkheid wel iets tss de 2
k wou eigenlijk zeggen dat je je foto rap kan verbeteren
door gewoon de buitenste sliders bij levels naar binnen toe
tegen je curve aan te trekken
zonder te veel weg te clippen
mmm van die curves snap'k eerlijk genoeg niet zo heel veel. weet er iemand een goeie tutorial of kan je wat meer uitleg geven wat je met deze schuivers veranderd.
mmm van die curves snap'k eerlijk genoeg niet zo heel veel. weet er iemand een goeie tutorial of kan je wat meer uitleg geven wat je met deze schuivers veranderd.
greets
Door de schuivers in levels of curves te vertrekken breng je het maximale contrast tussen schaduwen en hooglichten aan in je foto. Hier vind je drie pagina's in het nederlands...hoe je je histogram kan leren begrijpen en aanpassen. Vooral pagina twee laat zien hoe je met de schuivers onder levels de foto meer contrast kunt geven.
Last edited by RUPSELKOPKE; 26 november 2011, 14:28.
Comment