Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een titel die bijna klinkt als een verontschuldiging maar met een foto als deze is elke verontschuldiging overbodig.
Ik vind dit een hele mooie met een inderdaad gedurfde compo
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Een titel die bijna klinkt als een verontschuldiging maar met een foto als deze is elke verontschuldiging overbodig.
Ik vind dit een hele mooie met een inderdaad gedurfde compo
Yep laat ze maar gerust komen..
Goed gekozen compositie.
Aan zee kun je wel blijven fotograferen omdat er zoveel verscheidenheid is net zoals bij ons hier...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Gedurfde comp?
Omdat de keien te centraal gefotografeerd zijn?
Ik weet het niet....als je de foto in zijn geheel bekijkt vraagt het om het zo vast te leggen....de wolken, de plassen spelen er ook in mee. Allé...zo zag/zie ik het toch
Gedurfde comp?
Omdat de keien te centraal gefotografeerd zijn?
Ik weet het niet....als je de foto in zijn geheel bekijkt vraagt het om het zo vast te leggen....de wolken, de plassen spelen er ook in mee. Allé...zo zag/zie ik het toch
Omdat je de voorste keien bijna voor je voeten lagen waarschijnlijk en dan bestaat het gevaar dat je een onnatuurlijk beeld krijgt als je de lucht er nog bij neemt.
Hier werkt het echter heel goed
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment