Eens aan de andere kant van de Teut geweest..Ik heb er weer een paar nieuwe dingen ontdekt..
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Grijze dag...
Collapse
X
-
-
Re: Grijze dag...
mooi plekje, is het groen niet wat te groen. Ik wist hier trouwens ook niets vannikon coolpix s9100
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtMooi met die kerstboompjes op de voorgrond
Gr Pascale
Comment
-
Hoe een grijze dag toch mooie kleuren kan opleveren
Misschien ietsje teveel lucht maar wel een hele mooie voorgrond
Comment
-
Voor een grijze dag heb je er iets moois van gemaakt.
gr.ron.
Comment
-
-
Het maximale eruit gehaald met dit weer
Comment
-
compo kan me niet echt bekoren : ik zie wel iets in het linkerdeel (2 bruine bomen en den) en rechterdeel (berken.enz..) afzonderlijk, maar ja, wie ben ik om ...
gr,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk berichtcompo kan me niet echt bekoren : ik zie wel iets in het linkerdeel (2 bruine bomen en den) en rechterdeel (berken.enz..) afzonderlijk, maar ja, wie ben ik om ...
gr,
Comment
-
-
staat er mooi op pascal
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtIk zie het, ik moet toch ook eens komen Teuten want je maakt er hier mooie reclame voor hoor
het kan niet zo ver hier vandaan zijn lijkt me een mooi gebied te zijnGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
hoi scoob! heb er al fermer gezien, maar toch de moeite met dat grijze weer.
aan alle anderen, ik woon daar ook, en het is een aanrader om met pascal mee te gaan.
hij kan dat fijn zien, en tonen...!
mvg,
steynik weet dat ik in mijn eigen wereld leef, dat geeft niet, want iedereen kent mij daar....
www.festeyn.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door limbekka Bekijk berichthoi scoob! heb er al fermer gezien, maar toch de moeite met dat grijze weer.
aan alle anderen, ik woon daar ook, en het is een aanrader om met pascal mee te gaan.
hij kan dat fijn zien, en tonen...!
mvg,
steyn
En voor alle anderen...ga maar eens kijken naar zijn optreden dan amuzeer je je rot. Festeyn.
Comment
Comment