Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
compo kan me niet echt bekoren : ik zie wel iets in het linkerdeel (2 bruine bomen en den) en rechterdeel (berken.enz..) afzonderlijk, maar ja, wie ben ik om ...
compo kan me niet echt bekoren : ik zie wel iets in het linkerdeel (2 bruine bomen en den) en rechterdeel (berken.enz..) afzonderlijk, maar ja, wie ben ik om ...
gr,
Bedankt om te reageren.. Ik wil je wel eens meenemen naar de Teut waar je degelijk een variatie aan fauna en flora hebt en dat maakt dit natuurgebied zo uitzonderlijk..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik zie het, ik moet toch ook eens komen Teuten want je maakt er hier mooie reclame voor hoor
ik volg
het kan niet zo ver hier vandaan zijn lijkt me een mooi gebied te zijn
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
hoi scoob! heb er al fermer gezien, maar toch de moeite met dat grijze weer.
aan alle anderen, ik woon daar ook, en het is een aanrader om met pascal mee te gaan.
hij kan dat fijn zien, en tonen...!
mvg,
steyn
ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef, dat geeft niet, want iedereen kent mij daar....
hoi scoob! heb er al fermer gezien, maar toch de moeite met dat grijze weer.
aan alle anderen, ik woon daar ook, en het is een aanrader om met pascal mee te gaan.
hij kan dat fijn zien, en tonen...!
mvg,
steyn
Merci Steyn .
En voor alle anderen...ga maar eens kijken naar zijn optreden dan amuzeer je je rot. Festeyn.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment