Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook de Hoegne..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ook de Hoegne..

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
    Begrijp mijn eerdere reactie niet verkeerd......er is gewoonweg aan de Hoegne niets wat iemand anders beter/unieker op de foto gaat krijgen.Men kan volgens mij enkel dergelijke kritiek geven op die foto van u indien men er zelf wel in kan slagen een unieke foto van de Hoegne te maken....en dat laatste zie ik zo direct nog niet gebeuren.
    Die vooruitgang waarvan je spreekt die is duidelijk te merken aan je foto's van de laatste maanden. Voor de moment ga je redelijk diagonaal die ladder op. Wat ik wel weet is dat vroeg of laat die stijging in vooruitgang ook heel snel een stuk minder steil kan zijn. Zelfs zo dat het soms lijkt alsof je ter plaatse staat te trappelen.Wanneer de compositie en het technische gedeelte helemaal in orde is is er ook nog zoiets wat een foto een speciale sfeer/ uitstraling geeft. Dat laatste zoek ik al tijden....en ik denk niet dat ik het snel ga vinden . Gelijk "writers block" bestaat er volgens mij ook zoiets als "photographers block". Ik heb het onlangs ook nog eens tegen Dama gezegd ...we staan op gebied van landschapsfotografie op BD nog lang niet boven op de ladder.
    Ik zag jouw eerdere reactie als een gewone vaststelling dus ik begrijp je hoegenaamd niet verkeerd.
    Dat ik nog een brede groeimarge heb besef ik heel goed. En hoewel het steeds leuk is vooruitgang te maken heb ik niet de drang vandaag of morgen naast 'de meesters' te staan. Daarvoor is mijn hobby iets te vrijblijvend
    Groeten!

500px / Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
      Dat ik nog een brede groeimarge heb besef ik heel goed. En hoewel het steeds leuk is vooruitgang te maken heb ik niet de drang vandaag of morgen naast 'de meesters' te staan. Daarvoor is mijn hobby iets te vrijblijvend
      Er is niemand op BD die geen groeimarge meer heeft....en maar goed ook indien je nergens nog kunt verbeteren valt de interesse stil. Misschien ben je gewoon nuchter in datgene wat je verteld over naast de meesters te staan.....maar ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat je erg leergierig bent en dat je toch nog verder wil dan waar je nu bent. Uiteindelijk indien dat volgehouden wordt kom je toch dichter in die meesters hun buurt. Ik hoop toch dat ik ooit op de voorlaatste trede(nooit de laatste) van die lange ladder zou kunnen staan.
      Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
      http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
        ..maar ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat je erg leergierig bent en dat je toch nog verder wil dan waar je nu bent.
        Graag! uiteraard!
        Maar ik heb niet die drang, het is niet van moeten..
        Groeten!

500px / Facebook

Comment

Just perfect
          Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

Comment

Zeer mooie foto
            Groetjes
            Valere

Comment

Mooie beeld!
              vriendelijke groeten, Helen
              Updated WWW.HELENICA.NL
              ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

die moet mij ontgaan zijn ;man wat een prachtig beeld ,super

Comment

Working...
                X