Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A new day

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: A new day

Ik kan Devid wel volgen wat betreft de originelere, creatieve foto's die niet altijd naar waarde geschat worden maar dat neemt niet weg dat er nog veel plezier te beleven valt aan het fotograferen van een klassiek beeld.
    Voor mij is het ook pure ontspanning. Toen ik vanmorgen na een stresserende week alleen in de Breemeersen rondwandelde heb ik zelfs een vos zien rondlopen. 'k Had helaas mijn telelens niet bij maar het maakte wel mijn ochtend goed
    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

Geslaagd beeld, de kleuren, de mist én de straatverlichting zijn inderdaad heel mooi weergegeven. Maar volgens mij zou het beeld nog sterker zijn als panorama waarbij de donkere voorgrond wordt weggecropt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door luna Bekijk bericht
        Prachtig. Ik begrijp dat je de koeien er ook op wou, maar ik denk dat ie nog veel beter is als je boven de koeien cropt,waardoor alleen die schitterende laagjes overblijven.
        Ik volg !
        Een heerlijke plaat !
        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JdW_photography
          Geslaagd beeld, de kleuren, de mist én de straatverlichting zijn inderdaad heel mooi weergegeven. Maar volgens mij zou het beeld nog sterker zijn als panorama waarbij de donkere voorgrond wordt weggecropt.
          Dat is de foto a new day II

Sent from my iPhone using Forum Runner
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Working...
          X