Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
........ maar ik vind de kleuren maar bijzonder flets overkomen.
dacht ik eerst ook, maar toen ik het scherm wat kantelde, viel het toch wel mee.
nog maar even wat meer reacties afwachten, alvorens een update te plaatsten?
grt,bouk.
Meestal kan ik ze wel smaken, maar hier is toch iets mis denk ik.
Het is net alsof ik op de DoF-preview knop het gedrukt en alles ietsje donkerder wordt.
Het is een eerlijk landschapje, maar ik heb er alleen al betere van jou gezien bouk.
de wolken zijn wel mooi..
maar ik weet niet wat je met de onderkant van de foto hebt gedaan, het lijkt zo soft/wazig.... vooral linksonder is dit te zien...
Update is een pak beter. Geeft mij toch vooral een gevoel van ruimte, weidsheid en veel
zin om er te gaan wandelen, en fietsen, en alles achter me te laten.
............en veel zin om er te gaan wandelen, en fietsen, en alles achter me te laten.
.......en als het mag wandel ik een stukje mee in deze update die toch een wat frissere kijk heeft op de leefomgeving van Bouk. (.....en van mij mag de onderkant van deze plaat wat opgelicht worden.)
Last edited by jan.brouwers; 14 september 2011, 05:06.
de wolken zijn wel mooi..
maar ik weet niet wat je met de onderkant van de foto hebt gedaan, het lijkt zo soft/wazig.... vooral linksonder is dit te zien...
zie het ook (achteraf), niet zo geslaagd dus en weet ook de reden niet.
maar vergeten deze opname (op de wolken na dan.)
naarstig op zoek naar de oorzaak (vooral linksonder?) maar alvast bedankt voor de comments.
grt,bouk.
Comment