Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Niets op af te merken....gewoon je echte herkenbare stijl...
Sober,sereen en af....Mooie dus..maar wat aan de gewone kant....voor mijn smaak dan toch...Maar je weet wel wat ik bedoel he met mijn smaak?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Prachtige die diepte gecreëerd, bovenaan zou ik het laten zoals het is, onderaan rechts had dat paaltje er helemaal mogen opstaan van mij...maar zeker geslaagd
Bouk, het vakantiegevoel komt hier terug. Dit zijn de beelden van het landschap waar ik het liefst mijn vrije tijd in door breng. Heel herkenbaar Nederland.
Mooi van licht en compo
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Istwat ?
Tisniks en plat zoals zoveel in Holland, waar de koeien tot plekken vergaan zijn.
Typisch is vooral dat iemand letterlijk duizenden kritieken op andere foto's schrijft met zoiets komt aan draven in showcase. Maar je bent dan ook terecht het uithangbord van dit forum dat voor fake kiest.
Comment