Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bride's veil +update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Bride's veil

    heel mooi... een sprookjesfee van water..

    Comment


    • #17
      Re: Bride's veil (+ update)

      Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
      ..........
      UPDATE : rechterzijde opgehelderd
      beter.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #18
        Re: Bride's veil +update

        prachtig lichtinval !

        greetz
        Cheeta
        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
        flickr

        Comment


        • #19
          Re: Bride's veil +update

          Bedankt voor de reacties
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #20
            Re: Bride's veil +update

            .......of hoe je foto's die al een tijdje van de voorpagina weg zijn terug onder de aandacht brengt. Een paar foto's ....mij niet gelaten zenne Danny ......maar een volledige pagina vol, das er wel over. Om de foto's te bekijken die vandaag gepost werden door anderen in showcase landschappen moet ik op de volgende pagina gaan zoeken. Uw foto's zijn zeker niet van de minste....maar ik moet ze daarom toch niet elke week allemaal nog eens opnieuw onder mijne neus geduwd krijgen zeker.
            Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
            http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

            Comment


            • #21
              Re: Bride's veil +update

              No harm feelings, Peter, maar ik hou eraan de mensen die de moeite doen om te reageren te bedanken voor hun reactie. Zij steken er tijd in, ik doe dit dan ook om ze te bedanken.
              Dit is de enige reden, en niet om ze op de voorpagina te krijgen...

              Het is wel zo dat ik wat achterstand opgelopen heb door het verlof...

              Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
              .......of hoe je foto's die al een tijdje van de voorpagina weg zijn terug onder de aandacht brengt. Een paar foto's ....mij niet gelaten zenne Danny ......maar een volledige pagina vol, das er wel over. Om de foto's te bekijken die vandaag gepost werden door anderen in showcase landschappen moet ik op de volgende pagina gaan zoeken. Uw foto's zijn zeker niet van de minste....maar ik moet ze daarom toch niet elke week allemaal nog eens opnieuw onder mijne neus geduwd krijgen zeker.
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • #22
                Re: Bride's veil +update

                Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                No harm feelings, Peter, maar ik hou eraan de mensen die de moeite doen om te reageren te bedanken voor hun reactie. Zij steken er tijd in, ik doe dit dan ook om ze te bedanken.
                Dit is de enige reden, en niet om ze op de voorpagina te krijgen...

                Het is wel zo dat ik wat achterstand opgelopen heb door het verlof...
                ......en de mensen die net voor uw bedankje op uw foto's hun foto geplaatst hadden buitelen zo een volledige bladzijde achteruit en kunnen naar een reactie bij hun opnames fluiten. Er zitten van u foto's tussen waar er mensen een lange tijd terug reeds op reageerden....ze zaten zeker nu niet meer te wachten op een bedankje. Heeft weinig met "No harm feelings" te maken Danny.....ik stamp u heel bewust tegen uw schenen. Het heeft te maken met respect tov anderen op het forum die hun foto's vandaag ter reactie posten.
                Heeft ook niks te zien met uw afwezigheid Danny....tis niet de eerste keer dat je deze "techniek " gebruikt. Hopelijk wordt hier geen precedent geschapen...stel je voor dat iederéén zelf nog een reactie plaats bij al zijn eigen foto's die hij een tijd geleden gepost heeft.....ik krijg ook wel een paar pagina's vol.
                Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                Comment

                Working...
                X