Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Qua compositie een heel fijne foto, met lekker veel diepte! Het licht vind ik wat aan de harde en vlakke kant, maar afgezien daarvan vind ik het een geslaagde foto.
Ik sukkel sedert een paar maanden om scherpe beelden te posten
Originelen zijn retescherp ..., maar zowel via Tinypic, als Photobucket veel scherpteverlies.
Ik ga m'n systeem van verscherpen en uploaden eens van a tot z herbekijken
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Originelen zijn retescherp ..., maar zowel via Tinypic, als Photobucket veel scherpteverlies.
greetz
Cheeta
Geloof me je kan beter een [klein] bedrag uitgeven aan een goede server.
zelf zit ik bij Antagonist en betaal iets van 23 euro per jaar.[+domein naam].
Met een beetje scherpte fantasie erbij is het een hele mooie plaat.
greetz
Cheeta
..Ik heb geen problemen met de emmer hoor maar ik betaal wel 25 Euro per jaar...En ik verscherp mijn foto's steeds in twee stappen..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Met Photobucket geen enkel probleem (wel betalend).
Zijn de verkleinde bestanden ook nog retescherp vóór je ze uploadt, of loopt het bij het verkleinen al mis ?
Er staat hier ergens een topic van Mortierke over verscherpen bij verkleining, maar kan het niet meteen terugvinden...
Na het verkleinen zijn ze nog scherp.
De meeste scherpte gaat zeker verloren bij het uploaden.
Waarschijnlijk toch beter opteren voor betalende servers ...
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Vreemd, ik heb tot op heden nog klachten over photobucket..
Mooie foto op een mooie locatie en ben ook wel benieuwd naar hoe een horizontal versie zou zijn.
Ik denk dat ik die foto ook liever horizontaal zou zien....meer van het water....meer het weidse van de natuur!
Wat de scherpte betreft...tja....niet altijd evident hé!!
Gr Pascale
Comment