Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik spoorde vooral hierop aan, misschien heb ik het verkeerd opgenomen, mijn excuses dan .
Carl ,
het is zeker niet mijn bedoeling om aan te geven dat "ik" deze foto beter zou kunnen maken...
Ik bedoelde gewoon dat ik zou kwijlen als ik daar moest zijn....en dat ik dan mijn gang nogal zou gaan...
Als je me kent dan weet je beter...
En je hoeft ge niet te excuseren hoor we zijn allemaal toch 1 en dezelfde happy familie? Toch?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Het moet heerlijk zijn om daar foto's te kunnen nemen en het is nooit makkelijk om al die pracht even prachtig op foto weer te geven. Je slaagt er hier toch wel behoorlijk in vind ik.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
De Grand Canyon of the Yellowstone is inderdaad prachtig, maar zeer moeilijk om te fotograferen.
Ik vind je poging zeker goed (mijn foto's van de Grand Canyon zijn niet beter)
Ik vind ook dat het niet echt gelukt is van de grootsheid in de foto te steken.
En de compo vind ik ook niet zo heel goed. Misschien beter nog iets meer naar beneden gericht
zodat je de rivier verder ook zag. Ik vind dat het nu zo'n beetje lijkt alsof je te veel naar boven gedraaid hebt, de waterval die verder gaat in de rivier hadden wat meer in beeld mogen komen. Het stukje boven de waterval is minder nodig. Dat zou ik er nu ook zowizo afknippen.
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
persoonlijk vind ik deze compo het beste en ben ik niet echt akoord met wat je zegt Linsey, de bomen die boven de waterval uitsteken geven juist mooi het verschil weer van de verschillende structuren.
Ik zal binnenkort nog een andere foto tonen voor de mensen die liever meer waterval en rivier zien
Comment