Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Yellowstone falls
Collapse
X
-
-
-
Re: Yellowstone falls
Heb het gevoel dat er nogal hard aan de schuivers getrokken is om het contrast op te trekken ?
Compo niet echt spannend, veel rots en weinig waterval.
Ziet er daar wel heel indrukwekkend uit !
Comment
-
Ik vind de foto overwegend te contrastvol en te donker, maar qua compositie heb ik niets aan te merken.
Persoonlijk vond ik Yellowstone falls prachtig in real life, maar het is me niet gelukt om de grootsheid vast te leggen op foto, dat gevoel heb ik hier ook een beetje.
Ik hoop wel binnenkort vele yellowstone foto's te zien!!Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weirddoc Bekijk bericht......... niet gelukt om de grootsheid vast te leggen op foto, dat gevoel heb ik hier ook een beetje.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Een vrij koele weergave !
Jammer dat het licht niet meewerkte, bij volle zon kleuren die rotsen daar okerkleurig en dan krijg je er nog een mooie regenboog bovenop in die "spatmist".
Veel keuze om dat anders in beeld te brengen heb je wel niet of je moet misschien met de rangers op stap.
Ik zou het toch iets opwarmenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Ja het was idd iets te veel contrast en te koel,
hopelijk vinden jullie de update beter. Ik vind het allesinds beter
Comment
-
De update is inderdaad al stukken beterDoor ontbreken van een lichtbron met richting(en de bijhorende schaduw) lijkt deze foto op het eerste zicht niet echt veel diepte te vertonen. De ganse vallei lijkt op een plat vlak te zitten. Niet direct de schuld van de fotograaf natuurlijk...daar kan je verder niets aan doen. In ander licht denk ik wel dat er uit deze lokatie veel meer te halen is.
Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk berichtDe update is inderdaad al stukken beterDoor inbreken van een lichtbron met richting(en de bijhorende schaduw) lijkt deze foto op het eerste zicht niet echt veel diepte te vertonen. De ganse vallei lijkt op een plat vlak te zitten. Niet direct de schuld van de fotograaf natuurlijk...daar kan je verder niets aan doen. In ander licht denk ik wel dat er uit deze lokatie veel meer te halen is.
Jammer want ik zou daar nogal mijn gang gaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtJammer want ik zou daar nogal mijn gang gaan...Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com
Comment
-
Ik ben er niet geweest, maar als je google-t vind je inderdaad niet veel varianten hierop...
Oorspronkelijk geplaatst door Weirddoc Bekijk berichtNiet gemakkelijk want er zijn slechts enkele klassieke viewpoints en het wordt niet echt aangeraden van de trails af te wijken
Comment
-
-
Ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan hoor en zo van die comments van:
"Als ik daar was, dan hadden jullie pas goeie foto's gehad"
vind ik vrij flauw en zelfs belachelijk, maar kom ik ben al zeer tevreden dat hier goed opbouwende kritiek op komt die me toch de bewerking heeft doen aanpassen (want persoonlijk vind ik de update een stuk beter, merci allemaal)
Van deze vallei heb ik zeer veel foto's en op veel verschillende momenten en manieren gefotografeerd.
Ik vond deze foto juist zo plezant omdat het op dat moment zo hard bewolkt was dat je overal een vlakke belichting kreeg. De diepgang wordt dan ook enkel verkregen door een deeltje van de falls die achter de heuvel valt (en dat vond ik juist zo een speciaal gevoel geven). Fotografie is zeer subjectief en gelukkig maar.
Comment
-
Heb je die hier gekregen ? Ik kan ze alvast niet vinden, of het werd aangepast...
Weet je, de beste stuurlui staan aan wal ;-) Niks van aantrekken.
Oorspronkelijk geplaatst door Carlw Bekijk berichtJa dat is makkelijker gezegd dan gedaan hoor en zo van die comments van:
"Als ik daar was, dan hadden jullie pas goeie foto's gehad"...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtHeb je die hier gekregen ? Ik kan ze alvast niet vinden, of het werd aangepast...
Weet je, de beste stuurlui staan aan wal ;-) Niks van aantrekken..
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht..dit en de bevinding van Weirddoc zijn sluitend voor deze opname..
Jammer want ik zou daar nogal mijn gang gaan...
Comment
-
Oh I see... Dat denk ik niet hoor
Vanop zo'n viewpoint zal iemand anders onder dezelfde omstandigheden niet meteen een compleet andere foto kunnen nemen. Dat zie je ook meteen aan de zoekresultaten in Google...
Oorspronkelijk geplaatst door Carlw Bekijk berichtIk spoorde vooral hierop aan, misschien heb ik het verkeerd opgenomen, mijn excuses dan.
Comment
Comment